2013. június 26., szerda

Jeges kaland - 23. fejezet

Egy újabb...

- Mi történt?- nézett rám Monday miközben leejtettem a telefonom.
- Semmi, csak túl sok kávét ittam, meg betett az időeltolódás is- hazudtam, felkaptam a telefonom és újra elolvastam az üzenetet. Megpróbáltam valahogy előhozni a számot, de nem tudtam. Mintha valaki ismeretlen szórakozna velem.
Eltettem a telefont, majd néhány perc múlva egy nagy felhőkarcolóhoz értünk. Harry kinyitotta nekünk az ajtót, majd beléptünk az előcsarnokba.
- Egyedül laksz itt?- kérdeztem.
- Rajtam kívül a felhőkarcolóban laknak vagy 300-an- mosolygott rám – Amúgy van egy kis lakásom, ahová egyedül járok, ha nyugalomra van szükségem. Meg itt szoktam festeni.
- Szeretsz festeni?- kérdeztem.
- Hogy szeretek-e? Egyszerűen imádok!- mondta, majd beszálltunk a liftbe, ahol Monday a 13-as gombot nyomta meg.
A szobaszáma a 154-as volt. Elfordította a kulcsot, majd beléptünk a lakásba.
Óriási üvegablak, ami Isztambulra nézett. Csodálatos kilátással. Egy bőrgarnitúrás nappali fogadott minket, az egész háznak modern hangulata volt. Volt egy kis konyha krómozott berendezéssel, majd egy csigalépcső, ami a galériára vezetett. Ott volt egy tágas fürdőszoba és egy szép háló. Mindenhol a házban festmények és paletták. Néhány festékfolt az asztalon és egy tájkép, ami még nem volt befejezve.
- Nagyon szép lakás- mondtam miközben leültem a kanapéra, Monday pedig hozott nekünk egy pohár vizet. Elővette a ruhákat, hogy ne gyűrődjenek össze, majd kiterítette őket a másik kanapéra.
- Köszönöm. Én is rettenetesen imádom- mondta, majd a táskájában kezdett keresgélni- Jaj ne, lent maradt a mobilom a kocsiba!
- Lemegyek érte- ajánlottam fel.
- Biztos?
- Persze, Harry ott van, nem?
- Igen- mosolygott rám, majd elindultam. Le a földszintre, ki az épület elé, majd megláttam az autó mellett álló Harryt.
- Szia - köszöntem.
- Hello, segíthetek valamiben?- kérdezte.
- Monday mobilja itt maradt, és azért jöttem le.
- Tudom, megtaláltam- nyomta a kezembe a telefont.
- Köszi.
- Lehetne egy kérdésem, ha nem bánod?- kérdezte, mielőtt visszamentem volna.
- Csak nyugodtan.
- Honnan ered a neved, hogy Sunday? Mármint ez legalább annyira nem népszerű név mondjuk, mint a Monday vagy a Friday- kérdezte.
- Amikor én születtem, a szüleim egy vallásos időszakukat élték. Tudod, a vasárnapnak meg kell adni a tiszteletet. És hát ők úgy adták meg neki, hogy az egy szem lányuknak ezt a nevet adták.
- Nincs több testvéred?- kérdezte.
- De, van egy öcsém, néha felteszem a kérdést magamnak, hogy neki miért lehet olyan emberi neve és nekem miért nem- mosolyogtam.
- Hogy ismerkedtetek össze Monday-al? A legtöbb barátját ismerem, de téged még sosem láttalak vele. Talán te is szeretsz festeni?
- Összeütköztünk az utcán, de szó szerint. Amúgy annyira nem szeretek sem festeni, sem rajzolni. Valahogy semmi kézügyességem.
- Én is így vagyok vele, szinte csodálkozom, hogy megkaptam ezt az állást a családtól, Monday olyan sofőrt akart, akivel sok bennük a közös- mesélte.
- Úgy látszik, bennünk van valami közös. Amúgy mióta dolgozol nekik?
- Egy éve nagyjából. Nem vettek fel a főiskolára, és meghallottam, hogy Mr. Miller meghirdette ezt az állást. Azonnal jelentkeztem, és lám most itt vagyok. Nincs más dolgom csak egy milliókat érő kocsival furikázni egy lányt és néha elmenni vele valahová.
- Akkor te viszel minket este a divatbemutatóra is?- kérdeztem.
- Igen- mosolygott.
- Kár, hogy addig még túl sok időnk van- mondtam, mivel nagyon vártam az estét.
- Nekem viszont ebédszünetem lesz, van kedved eljönni velem valahova meginni egy kólát, és beszélgetni?- kérdezte.
- Ez most egy randi meghívás?
- Mondhatjuk azt is- mondta zavartan.
- De, van kedvem, felmegyek, szólok Mondaynek és jövök- köszöntem el, majd visszamentem az épületben. El sem hiszem, hogy „helyes sofőr Harry” randira hívott.
A következő pillanatban megszólalt a mobilom. Egy újabb SMS.
                „Ha Adam ki is jön a börtönből neked lesz valaki másod? Ő nem lesz köteles rád várni, ha te a sofőrt választod”

Rímelt a szöveg. Ismét egy idegen szám. Mégis ki lehet az?

Sziasztok! 
Itt vagyok, és betartom azt a 3 naponta ígért frisset. De tudjátok, hogy én azért írok, mert tudom (legalább is hiszem) hogy olvassátok. Így nagyon, de nagyon megköszönném  ha így a nyári meleg (itt nálam hűvös) napokon írnátok egy-egy kommantet, vagy pipálnátok, jelezve, hogy van még ember aki olvassa. Köszönöm. XX
Domi

7 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Nagyon örülök, hogy fel is tetted a következő részt. Pont kapóra jött, mert hirtelen nem tudtam már mit kezdeni magammal. :D
    Na, szóval ez a rész is jó volt, kíváncsi vagyok, mi lesz a randin. Csak azt nem tudom, hogy ki ez, aki tudja Sun számát és mi ez az egész irogatás? Kíváncsian várom a folytatást! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)

    Végig olvastam a történetedet,és nagyon tetszik nekem.:) Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi lesz a randin,de jó lenne már tudni,hogy ki az aki irogat...:D Remélem hamar hozod a részt!:)

    Xoxo Vicky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :D
      Nagyon örülök, hogy tetszik neked. És köszönöm, hogy írtál, 3 naponta, vagy 2-3 komi után jön általában a friss. Ha meg lesz a harmadik komi, akkor akkor jön, de amúgy pénteken várható az új rész. :)
      Puszi neked. Domi

      Törlés
  3. Szia, esetleg egy cserében benne lennél?
    http://a-szerelem-ereje.blogspot.hu/
    köszi előre is a választ!
    LyA

    VálaszTörlés
  4. Szia !
    Cserét kértél nálam.Természetesen benne vagyok :)
    onedirectionwithdasie.blogspot.hu

    VálaszTörlés