2013. június 30., vasárnap

Jeges Kaland - 25, fejezet

Véletlen egybeesés!

Eltettem a telefont és próbáltam azt mondogatni magamban, hogy nem látott minket senki.
Amikor felértem Monday egy képen dolgozott.
- Szia - köszöntem.
- Hogy ment?- fordult azonnal felém.
- Rosszul. Kiderült, hogy Harrynél gyorsabban telik az idő. Megcsókolt, én meg mondtam, hogy nekem ez gyors és otthagytam.
- Na, ne!- lépett közelebb, miközben leültem a kanapéra- Harry megcsókolt, te meg otthagytad?
- Rossz ötlet volt? Te is küldted azt az SMS-t, már az betett.
- Sajnálom, de amikor beköpted, hogy randizni mentek nekem nem esett le azonnal, hogy mit is mondtál korábban. Hogy te Adambe vagy szerelmes.
- Igazad volt. Én Adamet szeretem és ki is fogom hozni a börtönből.
- Te tudod. Amúgy szerintem visszamehetünk már Apámhoz. Persze nem mintha örülnék, hogy a portás előtt megint vigyorogva kell elmennem, végül is Monday Miller vagyok, a főnök lánya.
- Miller? Ez a hivatalos vezetékneved?- kérdeztem elgondolkodva.
- Igen, már amennyire egy vezetéknév hivatalos tud lenni.
- Tudod mondtam neked Tiffanyt, a legjobb barátnőm. Tudod az ő neve Tiffany De Miller, ugyan az a vezetéknevetek.
- Tiffany? Mi a tesója neve?- kérdezett vissza Monday.
- Naomi- feleltem.
- Hát, valójában az apám bátya a családjával lakik New Yorkban. És két lányuk van, Tiffany és Naomi.
- Azt hiszem a legjobb barátnőm a te unokatestvére- nevettük el magunkat.
- Hogy milyen kicsi a világ- mondta Monday.                    
- És hogy lehet, hogy az ő nevük De Miller?- kérdeztem, mivel tényleg érdekelt.
- Igazándiból én is Monday Monika De Miller vagyok, csak mi Isztambulinak vagyunk elanyakönyvezve, és itt nem lehet középső pótnevünk. Míg New Yorkban elég gyakori a középső, 2 betűs név- mesélte.
- Hát, most, hogy rájöttünk ezekre akkor visszamegyünk az apádhoz?- kérdeztem.
- Igen- mosolygott rám igazi Miller mosollyal.
Harry a kocsiban nyugodt volt, bár most nem nézett a szemembe. Valószínűleg egy darabig nem is fog. Amikor az irodába értünk én magamtól szálltam ki a kocsiból, majd mentünk fel az irodába. Egy fiatal hölgy jött pont ki Monday apjától.
Amikor bementünk Modnay boldogan üdvözölte apját, majd leültünk a fotelekbe az íróasztallal szembe.
- Sziasztok, lányok- üdvözölt minket.
- Üdvözlöm, sikerült valamire jutnia?- kérdeztem.
- Utána jártam egy kicsit az ügynek- nyitotta fel laptopját- Dr. Adam Dirty néven található az adatrendszerben. Az apja New Yorkban neves orvos és így kapta meg fia, Adam 18 éves létére a doktori címet.  Szlovákiában, egy kis korházban segédkezett apjával együtt. Anyja autóbalesetben 2 éve meghalt, így egy kislány, Elizabeth Carrie Ville nem teljesen hivatalos gyámja. Ingázik vezetékneve a Dirty és a Ville között, de fél éve lett hivatalosan is Dirty a neve. A nevelőapja kómában volt és néhány napja ébredt fel. Még az a bizonyos verés, ami miatt börtönbe került nem található meg az adatrendszerben.  Valószínűleg nekem is New Yorkba kellesz utaznom és néhány napon belül elintézem, hogy Adam kikerüljön onnan.
- Nagyon szépen köszönöm- mondtam.
- Hagy menjek én is, apa. Kiderült, hogy Sunday legjobb barátnője Tiffany Miller- szólt közbe Monday.
- A keresztlányom Tiffany?- kérdezte, nem tőlem hanem Mondaytól.
- Igen.
- Akkor, ha neked is jó Sunday, holnap délután egy géppel New Yorkba utazunk.
- De apa, holnap karácsony. Biztos, hogy egy repülőn akarod tölteni a karácsony estét?- kavart be megint Monday.
- Holnap után?- nézett rám Mr. Miller.
- Tökéletes- mosolyogtam.
Ezután visszamentünk Monday lakására készülődni.

/Adam szemszöge/

Egy kővel firkáltam a cellafalat, amikor az őr odajött a rácshoz.
- Levele jött- közölte, majd benyújtotta a vékony borítékot a rácsok között.
Nem volt rajta se név se semmi. Legbelül reméltem, hogy Sun az. Egyszerűen muszáj beszélnem vele, és tisztáznunk a dolgokat, annak ellenére, hogy én itt vagyok bent. Feltéptem a borítékot a tetején, majd egy képet és egy cetlit pillantottam meg. A cetlit lassan és többször olvastam végig.
                „Az igaz szerelemnek semmi nem állhat útjába, az igaz szerelemnek sosem lesz vége és az igaz szerelem igazi. Gondolj csak bele. A szöveg így folytatódik: az igaz szerelemnek semmi nem állhat útjában csak egy sofőr.”

Nem értettem az üres szöveget, amíg meg nem néztem a fényképet. a képen egy fiú épp Sundayt csókolta egy kávézóban. Az izmaim összerándultak, összegyűrtem a fotót, majd a falnak dobtam. Még hogy van igaz szerelem… Pff…

Love letter | Tumblr

Itt vagyok ragyogok ismét. örülök, hogy az előző részhez 2 kedves olvasóm is véleményezett, ami jó. Azonban kevésbé vagyok feldobva attól, hogy az új menüpontot még nem igazán olvasgattátok, de ez csak megjegyzés, én nem erőltetlek titeket. A három napos friss rész az elkövetkezendő héten is marad, vagyis kedden este várható az új rész. 
További jó nyári szünetet.

Domi'

1 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Nagyon jó kis fejezet lett, de már letettem arról, hogy Monday írogat. :D A vége nagyon kellemetlen szituáció volt, sajnálom is Adamet. Érdekes ez a rokoni szál Monday és Tiffany között. :)De most megyek is, olvasom a kövi fejezetet! :D
    Puszi

    VálaszTörlés