2012. szeptember 14., péntek

Jeges kaland 1.fejezet


Sziasztok!

 Itt az első fejezet. Nagyon sok pipát és komit szeretnék. És természetesen azt is várom, ha nem tetszik! Jó olvasást!
(Ha valaki nem értené akkor előre szólok, hogy Sun a történet mesélője!)

Hegyi túra 1.rész

- Miért pont a tél a leghidegebb hónap?- kérdeztem, majd még jobban összehúztam magamat.
- Tudod Sun, ez olyan mintha megkérdezném, hogy miért ülünk itt mínusz 20 fokban.
- Én erre tudom a választ!- jelentettem ki, majd el kezdtem összedörzsölni a két kezemet. Állítólag ez segít.
- Akkor meg tudnád magyarázni, mert te hülye vagy az évszakokhoz, én meg hülye vagyok ahhoz, hogy megértsem, mit keresünk itt.
- Valójában nem keresünk, hanem találunk. Eljöttünk a hegyekbe az ásványkutatók találkozójára. És eltévedtünk. Most pedig egy sziklabarlangban ülünk és fázunk.
- Ez eddig is tudtam. Csak ha majd a dolgozatokba le kell írni, mit csináltál szenteste, akkor óriási betűkkel felírom majd, hogy fáztam!- jelentette ki Tiffany majd felállt az óriási kabátjában és elindult.
- Tiff, merre mész?- kérdeztem, majd én is utána vetettem magamat.
- El innen, mert ha arra várunk, hogy egy madár térerőt pottyantson nekünk akkor itt fogunk meghalni.
- De az sem megoldás, hogy elindulsz a semmibe.
- Ha megtalálom a találkozót, akkor ott segítenék, és beülünk egy olyan idióta madárkalitkába és levontatjuk magunkat. Megfelel?- kérdezte, majd hirtelen megállt és leült egy kőre.
- Hé, hová lett az-az állati nagy önbizalom?- kérdeztem majd lehuppantam mellé.
- Csak nem kellene erre mennünk.
- Mégis miért nem?- kérdeztem, majd én is felálltam Tifannyval szembe.
- Mert a hátad mögötti tábla azt mutatja, hogy a felvonók arra vannak.
- Áh!- néztem magam elé, miközben a táblát olvasgattuk és Tiff leadta nekem, hogy Kelet felé kell mennünk. Már ha Kelet arra van… Néhány perc múlva már úton voltunk. A felvonót 8-10 perc séta alatt értük el. Egyből a kassza feliratú ablakhoz futottunk és nagy levegőt vettünk.
- 2 tini jegy lesz.- böktem ki, mivel Tiff a nagy sietségben nem tudott megszólalni.
- 40 euró lesz.- mondta a jegyeladó. Majd leesett az állam, hogy ennyit kérnek 1000 méter vontatásért, de nem torpantam meg.
- Tiffany, a pénztárcát.- mondtam de Tiff mozdulatlanul állt.- Mondom a pénztárcát!
- A télikabátokon nincsen zseb Sun.
- Úgy csak hülyéskedsz!- mondtam idegesen.
- Bár azt tenném, a naplómba most az áll, hogy ’holnap ilyenkor neves hegymászókkal fogunk forró csokit iszogatni’.
- Valami gond van hölgyeim?- kérdezte az eladó.
- Talán csak annyi, hogy nem tudunk fizetni.
- Akkor, viszlát!- jelentette ki az eladó, majd lehúzta a rolót.
- Van egy megoldás Sun.
- Ha arról van szó, hogy énekléssel pénzért könyörgünk egy jetinél akkor nem.
- Sípálya vezet le. Talán…
- Nincs pénzünk lécre. Amúgy meg életemben nem viseltem még sítalpakat.- mondtam majd az összefagyott kezeimet bámultam.
- Lent már nagykövetek várnak minke, és azt szeretnék, ha életjelet adnánk magunkról.- mondta Tiff majd elindult a kölcsönző felé. Követtem, de nem áll szándékomban belemenni minden istenverte hülyeségbe.
- Én nem veszek fel olyan lábakat.- mondtam, de Tiffany mintha a fülein ülne.
- 2 darab 38-as lesz.- mondta és akkor már szereltük a léceket. Igen, kénytelen voltam igent mondani.
- Nagyon, nagyon, nagyon sokkal jössz te nekem.- mondtam neki, majd elrugaszkodtam és már mentem is. Tiff 20 méterrel előttem járt, de nem zavart. Igaz, nem néztem előre. 2 perc nyugodalom után már nagyon jól ment a kanyarodás. 8 perc múlva már élveztem is. Tiffany sehol sem volt, ezért kiáltottam egyet. Abban a pillanatban óriásit reccsent a lábam én pedig a földre zuhantam és elsötétült minden.

Egy kis képes ízelítő arról a helyről ahová a lányok menet. Ez a hej a Magas Tátra, ami valójában is Szlovákia területén helyezkedik el. A legmagasabb pontja 2655 méter, én 1751 méterig mentem fel:

Libegő, nyáron. Természetesen ez nem sízőknek van.
Télen a Magas Tátra, ide jöttek a lányok.

Remélem tetszett! Szólj hozzá bátran, egy pipát pedig nem nagy cucc nyomni, szóval hajrá. Köszönöm!

By:Domi

17 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kérted, hogy nézzek be, s hát itt vagyok! :D Eddig nagyon tetszik. Csak így tovább. Kíváncsian várom, hogy mi lesz. :D Én biztos olvadni foglak. Nem ígérem, hogy mindig írok kritikát, vagy időben tudom olvasni. De olvasni foglak.
    További sok sikert.
    puszi
    Evelyn.

    Ui.: Benne lennél egy link cserében,akár mind a két blogomon. Ha lehet, nálam válaszolj.
    http://evelyn-vernemktelezhet.blogspot.hu/
    http://multamvoltesajovommevalt.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy tetszik. Nem tudom, hogy milyen időközönként lesz friss rész, de lehet csak hetente, szóval szerintem lesz időd elolvasni.:)
      A link cserével kapcsolatban válaszolok nálad!! :)
      Domi

      Törlés
  2. Szia Domi!
    Eddig nagyon tetszik a törid. Kíváncsian várom a folytatást!
    Kíváncsi lennék, hogy mi a véleményed az én történetemről. Nagyon megköszönném, ha benéznél hozzám!
    A blogcímem: http://rafaelavolterraban.blogspot.hu/
    Benne lennél esetleg egy link cserében is?
    Ha lehet nálam válaszolj :)

    Alig várom az új fejit!
    Puszika: Rékaa888

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik.
      Hamarosan jön a friss, és a link cserével kapcsolatban pedig a blogodon válaszolok!! Köszönöm, hogy írtál! :):)
      Domi

      Törlés
  3. Szia Domi! :D
    szóltál és itt vagyok :D
    érdekesen indul a dolog :D az egyszer biztos, két barátnő akik nem is annyira egyformák, :D lesznek ebből még kisebb veszekedések, mi? :D szegény Sunt sajnálom, a végéért, remélem hamar megtalálják vagy nem tudom :/ de csak nem nyírnád ki a legelején :D
    Benne lennél egy link cserében, a
    http://lilyvolturistwilight.blogspot.hu/
    blogommal? :D légy szí nálam válaszolj :)
    várom a kövit! :) sok sikert az íráshoz :D
    puszi<3
    xoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :)
      Hát az tényleg igaz, hogy a lányok kevés dologban értenek egyet! :):)
      És abban is teljesen igazad van, hogy igazságtalan lennék, ha már a második fejezetben kinyírnám szegény Sunt! :D cserével kapcsolatban megyek és nálad válaszolok! :)
      Jövőhéten jön a kövi.
      By:Domi :)

      Törlés
  4. Szia!
    Az én webemen (http://jessievolterraban.blogspot.hu/)kérted, hogy olvassam el az első fejit és mondjam el a véleményem róla. Az az igazság, hogy az ez a fejezet nekem nagyon tetszett. Így tovább :)
    Petraa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, hogy benéztél, és nagyon-nagyon örülök neki, hogy tetszik! Remélem a további részekhez is lesz időd írni majd hozzászólást!
      By: Domi:):)

      Törlés
  5. Szia Domi! Kérted hogy véleményezzelek, így itt vagyok.
    A design elég egyszerű, jobb szeretem ha van fejléc, ami hangulatot vagy kedvet ad az olvasandó történethez, és nem igazán bírom amikor a szöveg alatt is látom a hátteret, mert zavar az olvasásban, ettől függetlenül vagy ezzel együtt az elmegy kategóriába sorolnám. Amúgy is most kezdted, remélem alakítgatsz majd rajta, mert jónak indul:)
    A történet és a fogalmazásod tetszik, bár néhol hiányolom a leírásokat, néhol pedig kicsit szájbarágós lett. Hajrá:)
    Viszont lenne egy apró megjegyzésem: az elején a "nagyon sok pipát és komit szeretnék" mondattól egy kicsit követelőzőnek hat a bevezetés, még ha nem is annak szántad, és ettől sok olvasó elkedvetlenedhet. Erre figyelj:)
    Sok sikert,
    Naomi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! Kezdem én is észrevenni, amikor itt olvasok hogy a vízjeles megoldás nem túl jó, ez meg fog változni, csak majd együtt szeretném csinálni azzal, hogy fejléc és másik háttér is lesz. A fogalmazásos problémákat igyekszem megoldani, a 'sok pipát' dolgot pedig tipp ként elfelejtem!:):)
      Megköszönném ha a továbbiakban is kapnák tőled még néhány őszinte komit, így valaki (te) majd emlékeztetsz néhány hibámra!

      By: Domi:DD

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia Domi! :)
    Mondtam, hogy mindenképpen benézek, már tegnap akartam, csak végül is nem maradt rá idő, de most pótolom! Nagyon tetszett a fejezet, aranyosak nagyon a lányok! :) Kíváncsian várom a folytatást!

    Puszii, Lonzita :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy úgy döntöttél elolvasod az első részt! Nagyon örülök, hogy tetszik! :) Hamarosan folytatás!
      Domi

      Törlés
  8. szia Domi!
    Wááááááá hát megérte eljönni ide is! :D
    Nagyon cukik a lányok <3
    A desingegl nics semmi baj hisz a mondás is tarja:"Ne a borító alapján ítéld meg a könyvet".Úgyhogy ne halgass az ilyenekre :P
    Csak így tovább és sok ihletet és kitartást!
    pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépen köszönöm, hogy benéztél és örülök, hogy tetszik. Valójában igyekszem az oldalt profibbá változtatni, de most ez nem fog menni, szóval nagyon örülök, hogy téged nem zavar! Ez jól esik! Remélem e folytatása is tetszeni fog, hamarosan jön. Domi :)

      Törlés
  9. szijja kár h csak most találtam rá a blogra de nagyon teccik :))) ARanyos a két csajszi :DD várom a foyltit
    különben meglepődtem mikor azt olvastam h a szlovák hegyekről irsz mivel én szlovák vagyok és minden nyáron pár napra a szüleimmel elmegyünk a Tátrába és gyönyörű hely szóval nagyon heppy lettem tőle h ezt olvashattam
    puszi
    R&A

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy most rátaláltál! :)
      Annak pedig szintén, hogy neked könnyebb így elképzelni azt a helyet ahol a lányok vannak! :))
      Remélem tetszeni fog a folytatás! :))
      Domi :)

      Törlés