2012. szeptember 21., péntek

Jeges kaland 2.fejeze

Sziasztok! 

Először is nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki írt kommentet. Megpróbáltam a 2. fejezetet izgalmasra csinálni. a pipák, a komik és a rendszeres olvasókat látva tetszik nektek a történet, de én örülök nektek szerintem a legeslegjobban. Erről a részről is várom a véleményeteket szeretettel. Köszönöm!


Találkozás 2.rész

- Jól vagyok!- hajtogattam egyre-egyre durvább hangon annak a kedves síléces baromnak, aki felvetten engem, amikor eszméletemet elvesztve leérkeztem a pályáról.
- Maja elájult.- mondta, miközben az ölébe vett és elindultunk. Meglepetésemre senki sem várt lent minket.- Itt a sízőknek fent van tartva egy rendelő. Lehet, hogy kiment a bokája.- mondta, bár ez lehetséges, mivel az esés óta a lábamat még nem mozdítottam meg.
A rendelő tényleg nem volt messze. Amikor beléptem, egy korombeli fiatal (igen helyes) srácot pillantottam meg. Valamilyen módon roppantul hasonlította a bunkó megmentőmre.
- Gyere fiam, a lány megbotlott a pályán és elvesztette az eszméletét.- A helyes srác apja a megmentőm?
- Nos, akkor megnézlek.- mondta a fiú, miközben az apja felültetett az asztalra.
- Hogy hívnak?- kérdezte a fiú, miközben a szemembe világított a tolla végén lévő lámpával.
- Sun Parker.- mondtam majd ő letette a tollát.
- Ez a ’Sun’, beceneved? Mi a teljes neved?- kérdezte és édes mosolyával pillantott rám.
- A teljes nevem Sunday Sara Parker. Igazolni most nem tudom magam, mivel a barátnőm a pénztárcánkkal együtt elhagyta a hegyekben a papírjaimat is.
- Sunday? A szüleid komolyan a vasárnapról neveztek el?
- Csak annyit mondhatok, hogy különlegesnek készültem. A szüleim abban az időben, amikor én születtem vallásosak voltak. Abban a hitben, hogy a vasárnapot meg kell szentelni, szóval azzal akarták hál átadni, vagy valami hasonlót adni, hogy elneveztek engem egy szent napról.- meséltem ezt a kis történetet a cuki orvosnak.
- Gondolom nem vagy teljesen feldobva, hogy így hívnak.- mondta, majd papírokat nézegetett.
- Valójában csak annyi, hogy más nevet választottam magamnak. Ezért sem mutatkozom be senkinek úgy, hogy Sunday vagyok. Mert ha így lenne, akkor az ismeretségi köröm 70% hülyének tartana.- mondtam viccesre fogva a dolgot és a lábamat néztem.
- De akkor miért nem használod Sara nevet?- kérdezte majd újabb papírokat vett elő.
- Azért kissé szeretek kitűnni a tömegből. Ha azt mondanám, hogy sara vagyok, akkor viszont mindenki csak elmenne mellettem és hónapokat kellene várnom arra, hogy megjegyezzék a nevemet.- mondtam majd én is mosolyogtam, de tudtam, hogy az ő édes mosolyát nehéz lesz túlszárnyalni.
- Nehogy azt hidd, hogy én is hülyének tartalak a neved miatt.- mondta hirtelen felindulásból, majd felállt és egy tollat tartott elém, gondoltam, hogy követni kell a szememmel ezért azt tettem. És igazam volt…
- Ez a gondolat át sem futott az agyamon.- mondtam mosolyogva.
- Oh, szóval ez a neves dolog rám nem vonatkozik?
- De, csak befejezem a mondatot. Ez a gondolat át sem futott az agyamon, mert neked úgy mutatkoztam be, hogy a nevem Sun.
- Értem.- mondta nevetve majd letette a tollat is.- feküdj le, szerintem kibicsaklott a bokád, ránézésre látszik.- Erre lefeküdtem ő pedig tapogatni kezdte a lábamat.
- Valami nagy gond van?- kérdeztem 8-10 perc után.
- Végül is csak megzúzódva van, hozok rá egy merevítőt.- mondta majd elment. Míg nem volt bent én felültem
Amikor megjött leguggolt a lábamhoz, aztán felnézett rám mosolyogva. Azután pedig rátett egy kék zokniféle merevítő izét.
- Ebbe fogok tudni járni?- kérdeztem majd megpróbáltam felállni. Majd arra is rá jöttem, hogy a válasz igen, mivel lábra tudtam állni.
- Mint látod igen.- mondta.
- És mivel tartozom?- kérdeztem, bár teljesen tisztába voltam azzal, hogy egy nyamvadt centem sincsen.
- Semmivel, amikor fizeted a lécet, belekalkulálják.- mondta, majd ideadott három papírt.
- Szerintem én a léceket soha nem adom vissza, mivel nincs pénzem kifizetni. Vagyis inkább úgy fogalmaznák, hogy elvesztettem az erre félretett pénzt.- mondtam nevetve.
- Ha gondolod, kifizetem helyetted és majd megadod.- ajánlotta fel, amitől majdnem elolvadtam.
- Átlagos estben én most kapásból igent mondanák, de sajnos nem tudnám megadni a pénzt, mivel én nem itt élek.
- Nem Szlovákiában élsz?- kérdezte meglepődve.
- Bár így lenne, talán ezért van, hogy megveszem a legdrágább dolgokat is… Nem vagyok túl jó matekból. Amúgy New Yorkban élek.
- És mit keresel akkor itt?- kérdezte.
- Nagyjából csak annyit, mit még rajtam kívül 1000 ember. A hegyet. A barátnőm odavan a kristályokért, és erre a találkozóra kellett elkísérnem. Csak épp a hegyekben jól eltévedtünk, a pénztárcánkat pedig ő szépen elhagyta.- mondtam majd nevetni kezdtem, mivel ha erre gondolok, röhögő görcsöt kapok.
- Meddig maradtok?
- Addig ameddig valahogy el nem érjük a szüleinket, hogy mentsenek meg minket.
- Ha gondolod, addig megszállhattok itt, a rendelőben.
- Hát, úgy terveztük, hogy szállodába megyünk, de azt most nem tehetjük, szóval igent mondok.
- Mégis mennyi pénzt hagytatok el?
- 450-500 eurót… Igen ott körül volt.
- Az utas biztosító azt fedezi.- mondta bizakvó hangon.
- Jaj, ha nekünk lenne olyan.- mondtam, majd mindketten nevetni kezdtünk. Ez olyan romantikus, szerintem…



Nagyon remélem, hogy tetszett a rész! A hozzászólásokra és a pipákra számítok. Érdekel nagyon a véleményetek, mivel ha véletlenül megtorpannék az írásban (Bár ez egyenlőre nem várható:)) akkor szeretném felhasználni a TI ötleteiteket. Köszönöm.

By:Domi

16 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Nekem ez a fejezet is nagyon tetszett. Szóval Sunnak bejön a doki? Egyébként nagyon kedves tőle, hogy felajánlja, hogy kifizeti a léceket.
    Az új sablon is nagyon tetszik! Na meg persze a fenti kép... Az is nagyon szuper! :)
    Nekem nagyon tetszett, várom a folytatást!
    Csak így tovább!

    Ui.: Nekem holnap lesz új részem, kíváncsi vagyok a te véleményedre, akár rossz, akár jó.

    Puszika: Rékaa888

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :)
      A folytatás hamarosan jön, és megyek elolvasom nálad az újat! Köszi, hogy írtál! :)
      Szia! :):)

      Törlés
    2. Szia Domi!

      Megjelent az új fejim, szeretettel várom a véleményedet! :)
      Már alig várom, hogy megjelenjen a kövi fejezeted!

      Puszika: Rekaa888

      Törlés
    3. Szia! Hamarosan megyek és benézek hozzáad, nálam is lesz nemsokára. :))

      Törlés
  2. Szia! :D
    szerintem nagyon jó lett az új style, illik a történethez :D
    a cuki fiú nagyon jó fej :D
    és nagyon tetszett, hogy ilyen jól elviccelődtek :D vicces volt és aranyos :D
    hajrá a következőhöz :D
    puszi<3
    xoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy tetszik az oldal style-ja. Annak szintén örülök, hogy tetszik a rész, a folytatás hamarosan jön! :)) Domi

      Törlés
  3. Szia, Domi!
    Tetszik a kinézet és a rész is :)
    Sok sikert és sok-sok olvasót kívánok:)
    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik az oldal. A jókívánságokat szintén köszönöm4
      Puszii : Domi :)

      Törlés
  4. szijja wáá a rész teccik a cuki pasi még jobban, szóval várom a folytit ja és az új dizi is pompás :PPP
    puszi
    R&A

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! A dizzynek pedig szintén nagyon örülök, köszi a komit! :))
      Domi

      Törlés
  5. Szia!

    Írtál a blogomra, hogy hagyjak itt magam után nyomot, így hát kissé megkésve, de itt vagyok. A kinézet tetszik, főképp a háttér bár a fejléc is jó. Ami a történetet illeti, még alig indul el, sok mindent ki lehet belőle hozni.
    A főhősnő alakja, illetve ahogyan megformáztad, eddig tetszik, és a kapcsolatrendszerek is jók véleményem szerint. Ami magát a történetet illeti, egyelőre különösen megkapót nem találtam benne. Ami pedig a helyesírást illeti, már első ránézésre is szembeszöknek a központozási hibák, melyeket egyébként a Word zölddel kijavít. Ilyen nincs, hogy ".-" Nézz bele egy igazi regénybe, és tanulmányozd át a vesszőt, pontok és kötőjelek helyét! Illetve én hiányolom a leírásokat...
    Egyébként az ötlet jó, és sok sikert kívánok a továbbiakhoz!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy benéztél. Megpróbálok mindenre odafigyelni. Köszönöm a tippeket! Domi

      Törlés
  6. Szia!

    Írtál, hogy kíváncsi vagy a véleményemre, hát most itt vagyok! :)

    A kinézet teljesen okés, a háttér a csúcs, de a fejléc is tetszik.
    A sztori nagyon az elején van, de idővel szép kis történet nőheti ki magát, az ötlet alapvetően tetszik.

    Sok sikert a folytatáshoz, rám számíthatsz, ha kommentekről lesz szó. Remélem, te is bekukkantasz majd hozzám ( http://valora-valt-almok.blogspot.hu/ ) :))

    Pusz: Vadóckaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik a dizájn. A történet tetszésének szintén örülök, és remélem legközelebb is számíthatok a véleményedre, megyek és én is benézek hozzád, te is számíthatsz rám!
      Domi

      Törlés
  7. Szia Domi!
    Egyenlőre még csak ennyit olvastam el a történetedből, de nagyon felkeltette az érdeklődésemet.
    Szerintem nagyon izgalmas a történet, és kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Sun, és a cuki doktor bácsi között. :)
    Ha egy jó tanácsot megfogadsz, akkor egy kicsit jobban odafigyelsz a helyesírásra. :)
    Nia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm, hogy olvasod:) Majd odafigyelek és örülök, hogy tetszik! :)
      Domi

      Törlés