2012. szeptember 29., szombat

Jeges kaland 3.fejezet

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm, azoknak akik írtak hozzászólást, természetesen erről a részről is várom véleményeteket. Szintén köszönöm az öt rendszeres olvasót. A szavazat eredményét hamarosan hozom, de gondoltam, hogy hétvégénként hozok frisset, szóval nem rabolom tovább az időtöket, jó olvasást.


Orvosnak áll a világ 3.rész

A vizsgálat után annyiban egyeztünk meg, hogy este visszabicegek hozzá és megbeszéljük, hogy megbeszéljük, miként tud rajtunk segíteni. Amikor kiléptem a váróterem egyik végén a doktornak az apja ül. Kissé furcsa, hogy még a nevüket sem tudom.
- Meg szeretném köszönni, hogy idehozott. A fia nagyon aranyos volt- mondtam, majd azt tervezve, hogy kimegyek és megkeresem Tiffet megindultam, de csak néhány lépést tettem, mert éreztem, hogy a megmentőm fog szólni valamit.
- Szóra sem érdemes, további jó nyaralást.
- Köszönöm- mondtam, majd kimentem és elindultam az ebédlő felé, bár enni nem tudok, mivel fizetni sem tudok. Az egyik padon Tiffani üldögélt. Odamentem, hozzá és leültem mellé.
- Mégis hol a fenében voltál, lökött csajszi?- kérdezte idegesen.
- Mondjuk úgy, hogy soha többé nem húzok sílécet- mondtam mosolyogva majd mindketten a lábamra pillantottunk.
- Szóval elestél. És mégis, hogyan jöttél el idáig és mivel fizetted ki az orvost?- kérdezte és olyan ülést vett fel, ami kényelmesnek tűnt, ebből gondoltam, hogy érdekli az egész sztorim.
- Szóval, amikor megbotlottam akkor te épp sehol sem voltál- kezdtem-, Amikor leértem nem voltam magamnál és egy kedves fickó hozott ide. Kiderült az apja annak az irtó helyes dokinak, aki itt rendel. Szóval az irtóhelyes orvos ellátott és elmeséltem neki, hogy elhagytad a pénzünket, meg, hogy most nem tudunk hová menni. És ő erre felajánlotta, hogy töltsük az éjszakát a rendelőjében. Na és kifizette a léceinket is. Amúgy este megyünk hozzá és megbeszéljük ezt az ottalvósdit.
- Szóval egy irtóhelyes idegen, aki orvos, most állja minden költségünket?
- Fogjuk rá- mondtam majd felálltam- úgy döntöttem segítek neki a rendelőbe, azért cserébe, hogy ma ott töltjük az éjszakát. Természetesen csak akkor, ha szüksége van rám.
Ezután elindultam a rendelő felé. A váróban nem volt semmi, a rendelő ajtaja pedig résnyire nyitva volt, ezért bekukkantottam. Az én cuki orvosom egy szőke nőcskével állt szembe, és ahogy én ítéltem épp veszekedtek.
- Köztünk mindennek vége- mondta a szőke nő, majdnem ordítva az orvosom szemébe.
- Mindössze azért mert az apád nem jön ki az enyémmel?
- Mindössze azért. Többet engem ne keress- mondta a nő majd megfordult és elindult az ajtó felé. Én gyorsan leültem egy fotelba, hogy ne lássa, hogy hallgatóztam. Amikor elviharzott mellettem a nő, rám sem nézett. Ezután én felálltam és bementem. Az orvosom az asztalnál ült, idegesnek tűnt.
- Szia, zavarok?- kérdeztem, amikor beléptem.
- Nem, gyere csak be nyugodtan. Kissé ideges vagyok, de mondjad.
- Ha jól ítélkezem az épp a barátnőd volt az előbb. Bocs, vagyis az ex barátnőd- mondtam, majd leültem a fele szemben lévő asztalhoz, így neki sem kellet felállni.
- Szóval hallottad?- kérdezte.
- Sajnálom, nem állt szándékomban hallgatózni- hazudtam- De kihallatszott a váróba.
- Értem. És mond, miért jöttél vissza, azt hittem majd csak este fele jössz a barátnőddel?- kérdezte majd felállt és odasétált mellém.
- Az igazság az, hogy te rengeteget teszel most értünk és gondoltam megkérdezem kell-e segítség itt, a rendelőben.
- Ha szeretnél, segíthetsz. Van néhány visszatérő beteg, aki tegnap volt itt és ma visszajön. Meg minden percben jön egy újabb-újabb eset- mondta, majd felálltam és felvettem egy fehér köpenyt. 10 perc múlva egy 10 éves kislányt hoztak be, mert elcsúszott és kibicsaklott a bokája. Nagyon aranyos volt, és megsajnáltam, ahogy sírt ezért elvettem az asztalról egy patricát és nekiadtam.
Amikor a kislány kiment, már jött is egy idősebb hölgy, aki tegnap volt itt és be volt gipszelve a keze. Segítettem a számomra még mindig névtelen orvosnak lecserélni a gipszét. Igaz semmi közöm az orvostudományhoz, de nagyon könnyen ment.
Amikor elment kivételesen nem jött senki. Ekkor én gondoltam rákérdezek a nevére.
- Ömm, esetleg bemutatkoznál, mert eléggé furcsa a betegek előtt ledokizni téged- mondtam nevetve, de ő erre csak a kezét nyújtotta.
- A nevem Dr. Ville.
- Áh, Dr. Ville- mondtam majd kezetráztunk.
- De jobban örülnék, ha te Adamnek szólítanál.
- Rendben, akkor Adam. Ki lesz a következő beteg?- kérdeztem majd lazán nekidőltem az ágynak.
- Most ebédszünet van, van kedved meginni egy kávét?- kérdezte én pedig jól ismertem magam így tudtam, hogy igent fogok mondani. De valami miatt szeretek kertelni.
- Hát, a helyzet az, hogy csak akkor tudok elmenni ha, meghívsz- mondtam mosolyogva.
- Akkor, meghívhatlak egy kávéra?- mondta, majd ismét majd elolvadtam, attól az édes mosolyától.
- Hát, ha ilyen szépen kérsz, igen!- mondtam, majd segített levenni a köpenyem és elindultunk a közeli kávézó felé. Természetesen én csak bicegni tudtam ezért ő végig fogta a kezemet.



Remélem tetszett. Szólj hozzá bátran, és pipálj jóra vagy rosszra nyugodtan! További jó blogolvasgatást.

By:Domi

18 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Már alig vártam, hogy jöjjön az új. Nagyon tetszett. Nagyon ari a dokitól, hogy meghívja egy kávéra Sunt. Azért az kemény volt, hogy a doktor barátnője a rendelőben üvöltött az orvossal :D
    Várom a kövi fejezeteket :)

    Ui.: Számíthatok rád az én új fejimnél is? De csak ha ez nem túl nagy kérés :)

    Puszika: Rekaa888

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy tetszik, hamarosan jön/sietek a frissel. Már voltam nálad és írtam is remélem láttad!! :)
      Domi

      Törlés
    2. Szia!

      Én még nem látom a komit, nem tudom miért. Köszönöm :)
      remélem is, hogy sietsz a kövivel, mert nagyon szeretem ezt a törit :)
      Puszi: Rekaa888

      Törlés
    3. Szia!
      Én már írtam nálad, szólj ha még mindig nem látod. :)

      Törlés
    4. Szia Domi!

      Még mindig nem látom, se e-mail címen, se az oldalon, se a szerkesztő felületben.
      Esetleg meg tudnád írni újra a komit?
      De csak ha nem nagy gond :)

      Puszi: Rekaa888

      Törlés
    5. Szia!

      Köszönöm. Sajnálom, ha ezzel kellemetlenségeket okoztam neked. Hidd el nem akartam neked "munkát" csinálni, de én nem tudom, hogy miért, de nem kaptam meg az előzőt.
      Köszönöm. Remélem a későbbiekben is számíthatok rád!
      Bocsánat még egyszer! :)

      Puszi: Rekaa888 <3

      Törlés
    6. Szia! Semmi gond, remélem látod a komit! :)

      Törlés
    7. Szia Domi!

      Megjelent a blogomon az új feji és kíváncsi lennék a véleményedre!
      Remélem számíthatok rád!
      Puszi:Rekaa888

      Törlés
    8. Mihelyst lesz időm írok! :)) Domi

      Törlés
  2. szijja!!!

    uhh nagyon teccett, kiváncsi vagyok hogy mi lesz afoylti nagyon teccik meg kiváncsi elnnék a lányok életére ami a kirándulás előtt volt na mind1 jó rész volt pusziii
    R&A

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! örülök, hogy tetszik, majd megpróbálok a korábbi eseményekről is írni. Valószínűleg hétvégén lesz friss, de lehet később! :)
      Domi

      Törlés
  3. Szia! :D
    itt vagyok ragyogok :D kicsit megcsúszva bár de törve nem xD
    nagyon cuki fejezet volt :D Adam nagyon cuki :D
    csak így tovább :D
    puszi<3
    xoxoxoxo

    VálaszTörlés
  4. Szia! Örülök, hogy tetszik, hamarosan friss, mint már fentebb írtam talán szombaton! :))
    Domi

    VálaszTörlés
  5. Szia Domi!
    Hívtál, hát jöttem. :)
    Hmm így első olvasatra egész jó, szépen, érhetően fogalmazol, átlátható, egyszerű, mégis hangulatos a design. A kinézetről még annyit, hogy a háttér nagyon tetszik, de a fejlécen, ill. a szerkesztésen még csiszolni kell. Ha problémád van, szólj és segítek, már jártas vagyok a Photoshop terén..:) Nem nagyképűségből mondtam, csak szívesen segítek. Oké, szóismétlés...:') Hmm a fejezetek. Mint már mondtam, szépen és érhetően fogalmazol. Talán kicsit bonyolíthatnád a szálakat, még érdekesebb lenne. Légy kreatív, ami eszedbe jut, írd le. A részek kicsit rövidek, vihetnél bele több leírást, mert nagyon sok a párbeszéd. Pl. Jobban fejtsd ki a tájat, az érzéseket stb..Mert így a cselekmény megvan, csak hiányoznak a 'színek'. Áldalak a betűtípus és a szín miatt, sokan olvashatatlanra állítják. A tiéd tökéletes, ezen ne változtass. Ami jó ötlet lenne még szerintem egy egyszerű, cBox chat, nagyon egyszerű berakni és hasznos is, így könnyebb kicsit a kapcsolattartás.
    Képeket nem muszáj a fejezetekbe vinni, elég csak egy kisebbet a tájról vagy ilyesmi..A szereplőket hadd képzeljük el magunknak, és zavaró is, hogy minden fejezetben van egy-egy kép, ráadásul a felbontásuk sem a legjobb, pixelesek. De ez az utolsó mondat szubjektív vélemény volt, nem tudom, mások mit mondanak. Még a design-hoz visszatérve annyit, hogy a képkivágások szépek, nem látszanak belelógó szélek(ettől falra tudok mászni), és a minősége is jó a képeknek. A fejléc betűtípusa nem a legolvashatóbb, de a háttér nagyon bejön. Szóval összegezve: Leírás('színezés'), fejléc, képek. Nagyjából ennyi. Remélem nem haragszol, hogy komplett kritikát írtam, és ezt mindenkinek elmondom: Én, szerintem nem vagyok valami jó író, de mindenképpen azt szeretném, ha ti is fejlődnétek. Mert külső szemmel viszont jól vizsgálom a helyzetet, szóval remélem érted, mit akarok kinyögni..Nem pofázni akarok, mert nincs mire nagyképűnek lennem, mindössze segíteni akarok, és remélem nem veszitek sértésnek(sőt), ha írok egy véleményt. Nos, ez nem is igazán egy fejezetre szólt, hanem az egész blogra. :)
    Sok sikert, Liza^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Liza!
      Először is megköszönöm, hogy írtál. Egyáltalán nem gond, hogy komplett kritikát írtál, így legalább jobban látom mások szeméből az oldalt. Néhány dolog lenne amit hozzáteszek az irományodhoz. Az elején valami hibát említettél, (amit nem bánok, hogy írtad) csak nem épp értettem az mi. Szóval ha lehet azt megírnád?? A chat-es dologgal csakis annyit a bajom, hogy már nekem volt a blogjaimon és ezek a gondok voltak:
      - Falra mászok, hogy külföldiek írogatnak mindenféle idióta nyelven.
      - Akkor mindenki (tisztelet a kivételnek:)) oda írná a komit, és tudom ez beteges de ide jobban szeretem.
      A dizzi örülök, hogy tetszik, a betütipusnak szintén, összegezve minden negatív és pozitív kominak is örülök. A dolgokra amiket mondtál megpróbálok ügyelni, ja meg ha nem gond akkor ha megírtad azt, hogy mi az a dolog amiben kérhetem segítséged akkor szeretnélek kicsit keresni! Léci válaszolj!
      Köszönöm megint a komit! :):)
      Domi~

      Törlés
    2. Sziaa :) Még felnéztem így estére, gondoltam kapok választ. :D Hmm..konkrét hibát nem emeltem ki annyira, a fejléc betűtípusa és a képek a fejezeteknél amik picit zavaróak. A chat-es dologgal egyetértek, a hajamat tépem a másik portálomon is, hogy jönnek-mennek a külföldi körlevelek, ráadásul a látogatottsága az oldalnak nem nő, mert a cBox-ba írnak..Hát, ilyenkor az a megoldás, hogy nem cBox..nem tudom, hogy más chat-eknél elterjedt-e ez..:S
      Igazából tényleg jobb és átláthatóbb a fejezet alatt kommentelni, ráadásul a chat-ben korlátozott a karakterszám, amit gyűlölök. :/ Hmm..nem tudom, én szerintem csak a rövid kis beszélgetések miatt kedvelem.:D
      Fejléc dologban tudok segíteni, kereshetsz az e-mailemen ( alice19981007@gmail.com) vagy a blogomon.(Ez a tutibb, ide minden nap felnézek). Csak szólj, hogy milyen legyen a színvilág, az elrendezés, a képek és megcsinálom. :) Lesz pár nap a jövőhéten, amikor nem leszek, de általában minimum 2 órát gépezek naponta, szóval időm van. Szóval csak szólj, és megcsinálom, azután küldöm is e-mailben. :)
      A fejezet végén a szereplők képeit meg lehetne úgy csinálni, hogy a legkisebb méretre venni, és belinkelni az eredeti méretére.(Azaz, ha rákattintasz, behozza egy új lapon, nagyobb méretben, mert nem tudom, hogy csak az én gépem ilyen-e mostanság, vagy tényleg pixelesek a képek?! :D Uhh, most így zombi-üzemmódban ennyi lett volna, remélem nem lett túl kusza, és ki tudod szűrni belőle a lényeget..:$ Szóval, kereshetsz a blogomon bármikor, ha vélemény vagy segítség kell :)
      Good Night All, xx
      Puszi, Liza :)

      Törlés
    3. Szia!
      Én már nem voltam fent tegnap este, de most itt vagyok. Hűű, hát tisztellek, hogy ennyit bírsz írni! (ami jó és nagyon köszönöm:))
      Szóval... elsőnek a chat. Én még csak cBox-ot láttam eddig, szóval nem ismerek másfélét; Ha esetleg találnál valami másik fajta chat-et akkor tudnál szólni? Előre is köszi. Utána a betűtípus a fejlin... Egyenlőre azon ha nem gond nem változtatnék, ha úgy értetted a segítséget, hogy ha kérem csinálnál nekem dizzit, akkor azt megköszönöm és hamarosan kereslek. Valójában az egész dizzi még csak vagy 1 max 2 hetes, szóval még egy kicsit nem akarok újjat. Ha nem gond... :):) De azért majd írok.
      Az egész iromány nem volt kusza, csak az a rész, hogy a képet, hogy tudjam másolni. De majd megpróbálom és hátha kihozok valamit a tippedből. :)Az oldaladat 1000% hogy felkeresem és tájékozódom egy kicsit! :) Köszi hogy írtál, és köszönöm ha még írsz!! :)
      Domi

      Törlés