2012. október 9., kedd

Egy kis közlemény és kérhetsz is ha gondolod!

Sziasztok!

Mint már sokan észrevehettétek a blogon még nem érhető el chat, avagy még csak hóhozzászólásban kaphattam ötleteket, véleményt S.T.B. Néhányotoktól már komiban megkaptam a kérést, hogy szeretnének cserét. Ha viszont valaki szeretne cserét kérni az ehhez a bejegyzéshez hozzászólva megteheti! Kérj bátran. 

Utóirat: Hamarosan lesz Chat, de gondolom már sokan megfigyeltétek, és én is a falra mászom attól, hogy a chat-be névtelenül ócsárolják az oldalt, vagy külföldiek üzengetnek mindenféle számomra érthetetlen dologról; hogy nézzünk be az oldalukra, meg magyaráznak, és olykor ezzel van tele a Chat. De azért, ha valakit zavar (mondjuk jobban szeret oda cserét kérni), hogy nincs, kérésre tehetek ki. 

Utóirat utáni utóirat: Friss is lesz, mint már ígértem, csak sajnos lebetegedtem a hétre, így sokat kell pihennem. De a hét második felében lesz. 

Utóirat utáni utóiratot követő utókép:


2 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Megjelent az új feji a blogomon! Remélem számíthatok rád! Várom a véleményedet!
    Puszi:Rekaa888

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem tudom mikor lesz időm írni, de majd mindenképpen elolvasom. Gyorsan ide is szermányolok frisset és utána! :))

      Törlés