2012. október 20., szombat

Jeges kaland 5. fejezet

Sziasztok!

Lassan-lassan próbálok részokni arra, hogy minden hétvégén legyen friss. Na de most itt a hosszú hétvége, szóval még inkább hozni akartam egy kis olvasnivalót, köszönöm a negatív és a pozitív visszajelzéseket is az előző részhez. Ehhez is írjatok nyugodtan hideget meleget, szertetettel várom. Na de nem húzom az időt, jó olvasást nektek. 


Csak egy ok a sok közül, miért rossz ha az embernek van egy legjobb barátja 5. rész

- Szia, Eliza!- köszöntem, és úgy éreztem idiótán vigyorgok.
- Te vagy az új asszisztens néni?- kérdezte Eliza. Ezután mosolyogva Adamra pillantottam, majd vissza a kislányra.
- Mondhatjuk úgy is, a nevem Sun- Épp válaszolni akart a kislány, amikor Adam megfogta a vállát.
- Liza, azt mondtad még tart az óra- mondta majd a kislány idegesen fordult felé.
- De olyan durván bánnak velünk, én nem akarok oda járni. Sun vigyázhatna rám!- mondta Eliza, majd felém fordult- Léci Sun!
- Én szívesen megteszem- mondtam.
- Sun most nekem segít- mondta Adam- Irány!- majd a kezével kitolta a kislányt.
- Igazán aranyos a testvéred- mosolyodtam el- Szívesen vigyáztam volna rá.
- Egyfolytában a nyakamon lóg, nem is tudom miért nem hagytuk otthon.
- Nem gondoltam volna, hogy neked a hasznodra vagyok. Valójában néhány éve mindenkinek láb alatt vagyok.
- Én örülök, hogy végre nem kell, egyedül itt üldögélem, mag valaki el nem töri a kezét vagy a lábát- mondta, majd mosolygott és papírokat rakosgatott az asztalon.
- Akkor jó, ha neked segíthetek. A barátnőd, bocsánat, az ex barátnőd nem segített neked?- kérdeztem, majd közelebb mentem az asztalhoz.
- Őszintén szólva, ő szarta le az egészet. Mindent utált…- mondta, és láttam, hogy nagyon ideges lett.
- Valami gond van?- kérdeztem.
- Nem csak!- Adam hangosabban beszélt, mint addig és egy kupac papírt dobott a földre- Elegem van.
- Segítsek?- kérdeztem, amikor ő idegesen hátat fordított nekem.
- Ha kérhetlek, ne említsd annak a nőnek még csak a létezését sem.
- De ha beszélni szeretnél róla, akkor én most itt vagyok- mondtam, kissé rémülten.
- Tudod, csak azért szakított velem, mert az apja most egy orvosi ügyben az én apámmal vetélytársak, amiről nekem valójában nekem fogalmam sincsen.
- Úgy tűnik nagyon szerethetted őt- mondtam, és eléggé le lettem törve.
- Most épp szívből gyűlölöm. De ne beszéljünk erről. Mikor jön a barátnőd?- kérdezte, de ideges volt… Még mindig.
- Szerintem 1-2 perc, ha gondolod, szólok neki, hogy mos
- Sziasztok!- szólalt meg a hátam mögül Tiffany, ezzel belevágva a beszédembe.
- Oh, Tiffany!- mondtam- Had’ mutassam be Adamat. Adam ő Tiff, Tiff ő Adam. – Ekkor ők kezet fogtak Tiff pedig furcsán nézett rám.
- Mi ez a rumli itt skacok?- kérdezte Tiff nevetve.
- Csak leesett néhány papír, valójában nem fontos. Arra lennék kíváncsi, hogy beszélt-e neked Sun arról, amit én ajánlottam?- kérdezte Adam, majd mind leültünk egy kis kávézóasztalkához.
- Lekötelezel. Cuccunk nincsen szóval nekünk csak egy fedett tető kell- mondta Tiff.
- Ok. Akkor majd gyertek- mondta Adam, majd felálltunk.
- Én maradok Tiffany, segítek rendet rakni Adamnak- Tiff bólintott majd kiment. Ezután leguggoltam összeszedni a papírokat. 10perc alatt sorba is tettem őket. Ezután Adam rendelt Pizzát, amin csodálkoztam mivel a hegyekben vagyunk. A pizza is megjött kis idő múlva. Evés közben jókat nevettünk, majd amikor már észbe kaptunk 10 óra volt.
- Uram Isten, már ennyi az idő?- kérdeztem, majd felálltam és a konyhába indultam a tányérjainkkal. Félúton jó béna voltam és a rossz lábammal megbotlottam.
- Jaj, Sunday!- kiáltott Adam, majd odafutott hozzám. Lassan megfogta a kezemet, de én nem bírtam felállni.
- Nem bírom megmozdítni a lábamat. Sajnálom- mondtam.
- Jaj, ne butáskodj. Gyere, odaviszlek az ágyra- ekkor Adam az ölébe vett és a vizsgálóágyhoz vitt. Amikor letett úgy éreztem nagyon közel kerültünk egymáshoz. Egy pillanatig olyan volt mintha meg akarna csókolni, de ekkor Tiffany belépett.
- Szia, Tiffany!- üdvözölte őt Adam, amivel nekem hátat fordított. Ekkor Tiff engem nézett én pedig jól bemutattam neki (azzal a szép csinos középső ujjammal), ezzel jelezve, hogy ha 2 perccel később jön, akkor Adam megcsókolt volna.

Sun ideiglenesen orvoskodik a fájós lábú... lábú... emberkének. :)
Ha tetszett írd meg, ha nem tetszett azt is írd meg! Vélemények jöhetnek ezerrel! 

By:Domi

9 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Hát... Nagyon jó volt!!!! :DD
    Nekem legalábbis tetszett. :)
    Az elején mintha a Lizában kicsit magamat láttam volna kicsiként :DDD Nekem is volt olyan, amikor nem akartam valahová elmenni.
    Aztán, hogy a doki utálja az ex barátnőjét? Tök jól jöhet ez még Sunnak.
    Aztán megint nagyon kedves Adamtól, hogy meghívja őket. Sunt viszont sajnálom kicsit, hogy megint gond volt a lábával.
    Az meg, hogy Adam meg akarta csókolni, de Tiff rosszkor jött.
    Na! Nagyon tetszett, érdekes volt! Csak így tovább! Várom a folytatást!
    Puszi: Rekaa888

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Észrevettem, én is, hogy Liza az a tipikus kisgyerek! Örülök, hogy tetszik! Megpróbálok sietni a
      frissel! :)
      Köszönöm a komit! Domi

      UI: Neked mikor lesz friss rész?? :)

      Törlés
    2. Szia!

      Sajnos ma lebetegedtem, de a hosszú hétvége végéig biztosan lesz, remélem már holnap. De most sajnos eléggé rosszul érzem magam...
      Majd sietek!
      Puszi

      Törlés
    3. Szia Domi!

      Kikerült az új fejezet! Kíváncsi vagyok a véleményedre! Sok szeretettel várlak!
      Puszi: Rekaa888

      Törlés
    4. Szia! Örülök (remélem:)) Hogy meggyógyultál! Hamarosan benézek hozzád, csak a hosszú hétvége során sok tanulnivaló jött össze! :):) Domi

      Törlés
  2. Szia!!!

    Tök jóó :))) Nekem nagyon bejött :))

    Csak így tovább :)))

    VálaszTörlés
  3. Hello megint :D
    Az elejére no comment, nem tudok mit hozzá fűzni, azonkívül, hogy nem igazán szívleltem Adamat, ahogy elküldte Elizat ... de hát senki sem tökéletes :D
    és a végén ... :D na az már tetszett :D persze Tiffany jöhetett volna később is, de hát ez van, remekül időzít :D
    várom a kövit :D
    puszi<3
    xoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy tetszett!
      :) Szombaton vagy vasárnap friss! :):)
      Domi

      Törlés