2012. október 13., szombat

Jeges kaland 4.fejezet

Sziasztok!

Tudom, hogy késve, de meghoztam a negyedik részt. Remélem tetszik mindenkinek ahogy alakul, de ha esetleg nem tippeket is fogadok el. Mindenképpen ha lehet szóljatok hozzá, mert szeretném tudni ki olvassa a részeket. Nem rabolom az időtöket, jó olvasást!

Ismerkedés a barna herceggel 4.rész

Nagyon romantikus volt kézen fogva elsétálni a kávézóig. Amikor beléptünk hirtelen meleg levegő csapott le ezért a kabátomat a székre akasztattam majd leültem. Adam velem szemben foglalt helyet. A hangulat nagyon meghitt volt.
- Mit fogsz kérni?- kérdezte.
- Nem tudom, te mit iszol?- válaszoltam kérdéssel a kérdésére majd éreztem, hogy elpirulok.
- Én szerintem egy jó erős kávét. Hosszú még a mai nap.
- Akkor szerintem én egy forró teát- mondtam, majd Adam megrendelte az innivalókat.
- Szeretném, ha mesélnél magadról, nem tudok rólad túl sok mindent. Csak annyit, hogy a találkozóra jöttél. Amit nem pontosan értek, mivel a találkozó holnap lesz- mondta, valójában fogalmam sem volt, hogy mit mondjak.
- Igen, már mi is rájöttünk, hogy elnéztük a dátumot. Valójában az öcsémmel, az anyámmal és az apámmal élek együtt. Nem mondanám nagybetűsnek az életemet, sőt őszintén eléggé unalmas.
- A tesóddal jól kijösztök?- kérdezte.
- Hát, mondjuk, hogy igen. Vannak gázos időszakok, de egész jól. Bár amíg kisebbek voltunk sülve-főve együtt voltunk most meg már csak egy köszönésnyit beszélünk. De mesélj te!- mondtam, mert jóformán ennyi az életem.
- Én az apámmal élek. Aki mint már gondolom, tudod, orvos.
- Tesód nincs?- kérdeztem érdeklődve.
- De van egy kishúgom, na, jó egy mostoha kishúgom- mondta majd elmosolyodott. Igen, ismét azzal a tündéri mosolyával.
- Gondolom, ehhez valami érdekes story fűződik.
- Csak annyi, hogy a szüleim mikor 15 voltam elváltak. Akkor anyám újraházasodott… Nem valami vicces történet, inkább szomorú. Az új házasságából született egy kislánya. Tudod, egy lány, akiről mindig is álmodozott. De anyám 2 éve meghalt- mondta, majd lehajtotta a fejét.
- Részvétem.
- Valójában a probléma csak az…
- Mi a gond?- kérdeztem.
- Valójában apám műtötte anyát. Anyu autóbalesetet szenvedett. Én 16 voltam. Szóval én úgy érzem, hogy apa bosszúból nem tett meg minden anyáért. Lehet, hogy megmenthette volna az életét, csak a büszkesége fontosabb volt- mondta, majd kihozták az italainkat.
- És neked is lelkiismeret furdalásod van?- kérdeztem, majd megkortyoltam a teámat.
- Nem, de ha apa megmenti az életét, nem kellene 18 évesen egyedül élnem és nevelnem a saját féltestvéremet.
- Te neveled a kislány? És az apja?- kérdeztem meglepődve.
- A legszörnyűbb az, hogy ő vezette anya baleseténél a kocsit.
- És ő is meghalt?
- Kómában van. Már 2 éve mozdulatlanul fekszik, és ha én egy varázsló lennék, akkor már rég lekapcsoltam volna a gépekről.
- Szóval nem csípted a pasast!- mondtam mosolyogva.
- Nem, apa is utálja, ezért is dobta nekem a kiscsajszit. Ő meg tojik a fejünkre.
- És hol van most ez a kislány?- kérdeztem.
- Sí tanfolyamon. Három éves kortól lehet, menni a gyerek csoportba, szóval beírattam. Jobb mintha itt lógna a nyakunkon.
- Ha gondolod, én szívesen vigyázok rá!- ajánlottam fel.
- Jobb ott neki. Amúgy te sem csípnéd a kiscsajszit- mosolyodott el.
- Szerintem, ha ilyen édesen mosolyog, mint a bátya akkor biztosan jól ki fogunk jönni- mondtam, majd elpirultam ő pedig mélyen a szemembe nézett. Régóta a nyelvemen volt, hogy elmondjam neki és most kicsúszott.
- Kedves tőled, de nekem lenne útba. Inkább maradj ott és lássunk el még néhány beteget- mondta, majd nevetve felállt és segített felvenni a kabátomat.
Amikor elindultunk ismét, mint két szerelmes pár fogtuk egymás kezét, de persze ő ezt a lábam miatt tette. Amikor az ajtóban álltunk észrevettem, hogy Tiffany ott üldögél egy padon.
- Ha nem gond, megyek, köszönök a barátnőmnek- mondtam majd Adam felé fordultam.
- Menj csak, várlak- mondtam majd édesen mosolygott egyet és bement. Én odabicegtem Tiff mellé a padra.
- Hé Sunday Parker, te be fogsz pasizni!- mondta Tiff köszönést mellőzve.
- Az túlzás…
- Na ne csináld már. Milyen?- kérdezte.
- Mosolya édes, a hangjától majd elolvadok. A kedvessége pedig lovagias.
- Nem mondom, én innen a padról beleszerettem- mondta Tiff.
- Stipp-stopp!- kiáltottam.
- Mindig gyorsabb vagy- mondta miután kimondtam azt a két szót, amivel letiltottam Tiffet Adamról. Ez nálunk ilyen csajszokás.
- Megyek, még segítek egy kicsit.
- Nem zavarok, nehogy megzavarjak valamit!- viccelődött Tiff. Felálltam majd két méter után visszafordultam Tiffanyhoz.
- Pofa be!- mondtam majd besétáltam a várakozóba. A rendelőbe belépve egy barnahajú gyönyörű kék szemű kislányt pillantottam meg… Aki épp vigyázva állt miközben Adam magyarázott neki valamit.
- Sziasztok!- mondtam, amikor beléptem. Adam akkor mosolyogva rám nézett a kislány pedig felém fordult.
- Szia Sunday, had’ mutassam be Lizát!- mondta majd közelebb jött a kislánnyal együtt, a lány pedig a kezét nyújtotta.
- Szia!- nyújtottam én is a kezemet- a nevem Sunday Sara Parker.
- Én Elizabeth vagyok!- mondta és a mosolya emlékeztetett valakire. Ja, igen. Adam elképesztően szívdöglesztő mosolya áradt a kislányból.

Elizabeth Carrie Ville 
Remélem tetszett! Szólj hozzá bátran, és cserét is kérhetsz. 

By:Domi

8 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Nagyon szupi volt a fejezet. Érdekes ez az story Adam körül... A húga nagyon cuki.
    Várom a következőt!
    Puszi:Rekaa888

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik, sietek a folytatással! :) Domi

      Törlés
  2. Szia!
    Fúú ez érdekes várom érekes nagyon ez a szál! :D
    Siess a következővel :3
    Puszi.: Sofi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! Örülök, hogy tetszik! :) Megpróbálok sietni a folytatással. Domi :)

      Törlés
  3. Szia!

    Megint itt vagyok, bár nem értem, hogy miért. Márt mint annak nagyon örülök, hogy érdekel a véleményem, de amiket az előző kommentemben írtam még fennállnak. Látom, hogy már nem használod a ".-" formát, de nem csak ezt értettem központozási hiba alatt. Ha pedig nem fogadod meg a tanácsomat, nem egészen értem, miért is koptatom a billentyűzetet :S Ha belenézel egy regénybe szembeszökhet, hogy az esztétikára sokat adnak. A gondolatjel esetén nem csak után, de előtte is van szóköz. Több vesszőhiányod is feltűnt főleg a "majd" szó előtt hanyagolod. Illetve még mindig képeket illesztesz be - eddig nincs vele semmi baj - ahelyett(!) - na ez a baj - hogy leírnád. Néha a leírás sokkal többet mondd, mint a kép, mert az ugyanazt az érzést kelti íróban és olvasóban.
    Tehát körülbelül ugyanaz a véleményem, mint legutóbb. Van még mit fejlődnöd, de mindenképpen van abban valami, amit írsz. Például az új szál eléggé érdekesnek ígérkezik. Tehát magát a cselekményt jól csűröd-csavarod, és végre érzem, hogy kezd beindulni, de nem csak ennyiből áll egy történet. További sok sikert a bloggal!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bár nem tudod miért vagy itt, azért köszönöm. Érdekel a véleményed, és ezért kértelek, hogy formálj véleményt. Bár, a múltkor nem tudtam ezeket leírni most megvan: Mint láttad a ".-" formácskát már elhagytam, a vesszőhibákról csak annyit, hogy Igen word-be írom a dolgaimat, és tudom, hogy említetted, hogy ezt kijelzi. Alapból a folyamatos írásom során a "hogy" elé mindig rakok vesszőt, de néha el-el marad. Vagy az én gépem a hibás, vagy figyelmetlen vagyok (ami előfordulhat, mivel senki sem tökéletes), de amit aláhúz én kijavítom, és én mindent kijavítom, szóval azok a véletlen folytán maradhattak el! a képeket azért teszem, mert amit írtál igaz... Ám akkor én nagyon furcsa vagyok, de ha nem tudom, hogy hogyan néz ki a szereplő (vagy kihez hasonlítsam, mivel a képek létező személyek így könnyebb a cselekményt elképzelnem) akkor nehezebb elképzelne. Igen, áll szándékomban leírást készíteni róluk. Lehet, hogy a történet során említtek nem voltak elegek. Annak örülök, hogy tetszik, és tudom te mindent csak jó szándékból mondasz, de ez egy kicsit szíven szúrt: (már ha ez a történetre céloz) " Ha pedig nem fogadod meg a tanácsomat, nem egészen értem, miért is koptatom a billentyűzetet " Szóval lehet, hogy egy totális idióta vagyok, de ez az én nyelvemen ez lenne: Ha nem fogadod meg a tanácsaimat, minek írsz. Semmi értelme (vagy hasonló) Végül is, hogy visszatérve a te első mondatra írni nekem nem kötelező!!!!!!

      Ölel, Domi.

      Törlés
  4. Szia! :D
    nagyon cuki kis fejezet volt :D
    elég szomorú története van szegény kis barna hercegnek :/
    de a kis Liza nagyon cuki :D
    puszi<3
    xoxoxo

    VálaszTörlés