2012. december 15., szombat

Jeges kaland 13. fejezet

Sziasztok! 

Itt a friss, remélem tetszett az előző rész. Az egyik blogom újra indul, ha gondoljátok nézzetek be, a szereplők már felkerültek. A blog: Help, lopják az életem :)
De most jó olvasást. 

Nehogy már teljes legyen az öröm 13. rész

- Ez egy óriási félreértés- habogtam olyan halkan amilyen halkan csak lehetett és leültem. Éreztem, ahogy az arcom elvörösödik és folyik rólam a víz. Ettől rosszabb nem is lehetne.
- Valami probléma van?- kérdezte az, az öltönyös fickó, aki nagy valószínűséggel a „főnök úr” és Adammel tárgyalt eddig.
- Valójában igen, azt hiszem ennyit nem ér meg nekem az, az autó- mondtam és rettenetesen keményen fürkésztem Adam tekintetét, aki látszólag teljesen nyugodt volt.
- Még nem is mondtunk összeget kisasszony- mondta a főnök. Kényelmetlen volt, hogy én egyhelyben álltam ők viszont mind egy-egy kényelmes fotelben ültek.
- Tudja a fiatalember nem ér nekem ennyit- mondtam és bár a mondatot csak magamnak szántam éreztem, hogy mégis hangosan kimondtam.
- Ismerik egymást?- kérdezte az öltönyös.
- Igen, közeli ismerősök vagyunk- bálaszolt helyettem Adam.
- Akkor mi most kimegyünk és szerintem egymás között egyezzenek meg- mondta a főnök, majd kimentek az eddig kukán álló eladóval együtt.
Amikor bezáródott az ajtó fél percig csak csöndben álltam majd erőt vettem magamon és összeszedtem minden bátorságomat.
- Tied lehet, már mondtam.
- Figyelj, ez most tényleg nem a barátságunkról szól- mentegetőzött.
- Barátság? Hogy mi barátok? Normális vagy?- emeltem fel a hangomat durván.
- Csak annyi, hogy nekem az, az autó tényleg nem fontos.
- Nekem sem- jelentettem ki és próbáltam magamat lehiggasztani.
- Azért csak szülinapod van Sunday- állt fel és lassan közeledett felém.- Ez a nap fontos, azért 18 évesnek leni nem kis dolog, én már csak tudom. Szóval jól kell, hogy teljen ez a csodálatos nap.
- Már tönkrement, egyenesen rettenetes. Te tetted tönkre. És én, kérlek, hogy vedd meg a kocsit, ebben az üzletben rengeteg másmodell van, én pedig nem vagyok túlzottan válogatós.
- Ahogy gondolod- mondta, mire én hátat fordítottam és kimentem. Leballagtam a lépcsőn ahol anyuék és Tiff is vártak.
- Na, hogy ment?- kérdezte Tiffany azonnal.
- Nem ért meg nekem az, az autó ennyit, mit szólnátok, ha majd holnap visszajönnék, pihenni akarok- ajánlottam fel, majd a kijárat felé fordultam.
- A szülinapodon otthon pihenni?- kérdezte Tiff meglepődött arccal.
- Mi olyan meglepő ezen, olyan ritkán pihenek otthon. Mindig rohanás van- mondtam.
- És mit szólnál hozzá, ha elmennénk valahová kettesben. Vásárolni vagy bármi más, nyílt egy jó kis átterem a környéken, meghívlak ebédre- mondta Tiff és valójában nem tudtam és nem is akartam nemet mondani.
- Rendben, akkor gyalog megyünk- mondtam, majd láttam, hogy anyuék belegyeznek így elbúcsúztunk ők pedig hazaindultak mi meg gyalogolni kezdtünk a pláza felé.  Útközben még a hó is elkezdett esni, aminek nem igazán örültem, de még épp kibírható volt.
- És, mi bolt ezen a licites izén?- kérdezte Tiff menetközbe.
- Adam. Igen, ő volt.
- Adam volt a másik fél?- kérdezte óriási meglepődöttséggel.
- Igen, és megint mondta a szent dumáját. Hogy nem akarja elrontani a napomat, és, hogy ő lemond az autóról én meg egyszerűen elhajtottam.
- Hű… Ez gáz- jót beszélgetünk mikor végül a pláza melletti újonnan nyílt étteremhez értünk.
Bementünk és a bárpult mögött álló pincért szólítottuk meg.
- Tiffany Miller névre asztalfoglalásom volt- mondta Tiff.
- Te asztalt foglaltál?- kérdeztem, de Tiffany nem válaszolt.
- Igen, meg is vagyunk. A 10-es lesz- mondta a pincér.
Elindultunk a 10-es asztal felé, de Tiffany-t hívták így mondta, hogy menjek előre. A modern berendezésű étterem egyetlen előnye, hogy az asztalok jól láthatólag voltak megszámozva. A 10-es hez mentem, de valaki már ült ott.
- Adam?- kérdeztem haragos hangon, amikor kék szemeivel pillantott rám.
- Mit keresel itt Sunday?- kérdezte.
- Ezt inkább én kérdezem, Tiff és én jöttünk ide enni, ebben semmi különös nincs, a helyünkön ülsz.
- Tévedsz, Tiffany engem kért, hogy jöjjek ide, mert beszélni akar velem- mondta.
- Akkor jó, majd ő elárulja, hogy melyikünk téved- jelentettem ki, majd leültem az asztalhoz és vártam. Életem leghosszabb percei voltak azok; arra várni, hogy Tiff jön természetesen örvid idő nem is lehetne, szóval egy női mindjárt múlva meg is érkezett.

Az étterem. 

 Remélem tetszett! Komizzatok bátran. 

By:Domi

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Egyszerűen szuper volt a fejezet, imádtam!
    Most akkor Tiff kerítőnőt játszik? o.O Vissza fog egyáltalán jönni az asztalhoz? Egy randit szervezett nekik, vagy mi?
    Huhh, sok kérdésem lenne még. Izgatottan várom a következő részt!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik. Hát igen, Tiff szeretné összehozni ezt a találkát már régóta, de majd kiderül a következő részből! :):) Domi

      Törlés
  2. Szia! :) Itt válaszolok a cserekérésre. :) Én benne vagyok és már is kiteszlek. :)Ha lesz időm én is elolvasom a történetedet. :) Puszillak, N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm én is teszlek ki, ha van kedved olvasgass bele ha gondolod. :DD Domi

      Törlés
  3. Szia!
    Tiff egy csoda :D a legjobb barátnő, ha így megszervezte ezt a találkát :D
    kíváncsi vagyok mi sül ki belőle :D
    puszi<3
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, tényleg ő jót akart!:) Ez volt az igazi ajándék.
      Domi~

      Törlés