2013. január 18., péntek

A blog első díja

Köszönöm a díjat Melinda Moonnak!
Tekerj lentebb ott a friss,s következő pedig hétfőn lesz.

Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

1. Írj magadról 11 dolgot:

1. Szeretek blogot írni.
2. Szeretek olvasni.
3. Szeretnék már egy befejezett történetet.
4. Van egy blogom amit már másodszor kezdek újra.
5. Mindig előre eltervezem mi lesz a következő fejezetben.
6. Én már tudom, hogy hogy fogom befejezni ezt a történetet.
7. (Hű, mit írjak még?) Egy olyan osztályba járok, ahol a csoda az ha meg tudunk egyezni. 
8. Van egy nővérem.
9. Másik blogomra már kaptam egyszer ilyen díjat, csak ott nem mindenhol a 11 volt a szám. 
10. Szeretem a sorozatokat, pl.: az Anubis házának rejtélyeit. 
11. Szeretem a blogspotot, mert új embereket ismerhetek meg. 

2. Válaszolj 11 kérdésre:

Hiszel a kísértetekben?
-Nemigazán.
Melyik a kedvenc könyved?
-Roddy Doyle: Rover megmenti a karácsonyt  de neki minden könyvét szeretem. Elolvastam néhány alkonyat könyvet is, azok nem voltak rosszak. 
Korán kelő típus vagy?
-Akkor kelek amikor muszáj. Amúgy hétvégente 8-9-ig alszok. 
Mi a hobbid?
-Tánc blogolás, olvasás.
Internet vagy TV?
-TV.
Van háziállatod?
-Nincs
Ha igen, mi a neve?
- -
Mi álmaid munkahelye?
-Nem gondolkodtam még rajta.
Tél vagy nyár?
-Tél.
Hol szeretnél élni, ha nem számítana a pénz és az, hogy milyen nyelven beszélnek ott?
-New York, Hollywood.
Melyik a kedvenc városod?
-A kedvencem viszont London. 

3. Írj 11 kérdést:

1.Mióta írsz blogot?
2.Van testvéred?
3.Ki(k) a kedvenc énekesed(id)?
4.Ha van kedvenc blogod melyik az?
5.Sok barátod van?
6.A barátaid olvassák a blogod?
7.Van bakancslistád?
8.Vezetsz naplót?
9.Szeretnél népszerű lenni?
10.Laptop vagy számítógép amiről írsz?
11.Babonás vagy?

4. Küld tovább 11 blognak:

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm a díjat, máris kiírom, hogy tőled is megkaptam :) ♥

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm a díjat. :) <3
    :*
    Nia

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok. Mindkettőtöknek nagyon szívesen! :)

    VálaszTörlés