2013. január 5., szombat

Jeges kaland 15. fejezet

I don't know 
I know

- Ez meg mégis mi?- kérdeztem. Lassan felmértem a kulcsot a díszdobozban. Igen, ez az a kocsi kulcs!
- Hát, úgy vélem egy slusszkulcs. Javíts, ki ha tévedek.
- Nem, ne így értettem. Miért adsz nekem egy kocsit. Vagyis hát, inkább te javíts ki. Mivel lehet ez csak egy vicc és csak kulcsot kapok kocsi nélkül. Mindgyár előugranak a kamerák, hogy ez a Kész átverés- tényleg ilyen érzésem volt. Adam még csak azt sem tudom minek ad ajándékot.
- Hát. Az igazság az, hogy magát a kocsit tényleg nem tőlem kapod. Amikor ti elmentettek Tiffany-val a szüleid még ott voltak, amikor én is épp haza indultam. És akkor mondtam nekik, hogy én nem vettem meg a kocsit, hanem a tervem az, hogy meglepetés lesz neked. Végül a szüleid vették meg az autót, de megkértem, hogy az ő nevükben majd én átadom a kulcsot, vagy Tiffany majd megteszi. Mivel én úgy értesültem, hogy vele találkozok, gondoltam majd átadom neki.
- Szóval most kaptam egy kocsit- motyogtam.
- Igen, és valójában ez a bizonyos autó a garázsotokban van, és ha gondolod, hazaviszlek.
- Nem szükséges, keresek egy telefonfülkét és hívok egy taxit. De előtte még megkeresem Tiff-et, mert kicsit durván beszéltem vele miután kijöttem az étteremből.
- A New Yorki taxi társaság mostanság épp nem a legmegbízhatóbb.
- Tényleg nem kell, így is már annyi mindent tettél értem.
- Hát, akkor nem erőlködöm. Boldog szülinapot- mondta. Nem akartam nagy búcsút, Megöleltem és visszaindultam az étteremhez. Tiff épp ott sétált a járdán.
- Szia - mondtam neki, amikor szembetalálkoztunk.
- Hello- köszönt vissza.
- Sajnálom, amiket mondtam. Szóval bocsi, de most el kell jönnöd velem, mert meg kell néznünk az új kocsimat.
- Oké, semmi gond. Most akkor kaptál egy kocsit?
- Hazafelé sétáltam, amikor Adam utánam jött és ideadta a kocsi kulcsot.
- Akkor most Adamtől kaptál egy autót?
- Nem, anyáék vették meg. Végül Adam lemondott róla, vagy mi és anyuék így természetesen megvették. Csak Adam adta ide a kulcsot meglepetésként, most pedig a garázsunkban van.
Tiff is nagyon örült. Végül tényleg hívtam egy taxit, bármi is Adam véleménye és hazamentünk. Egész úton a kulcsot bámultam egyszerűen nem tudtam elhinni. Jól gondoltam én néhány hónapja, hogy kell az a jogosítvány.
Amikor megérkeztünk átöleltem anyát és apát, majd mondták, hogy menjünk a garázsba. Szóval benyitottam, amikor egy filmbe illő masni volt a kocsin, ami óriási volt. Teljesen, mint az üzletben, a tető nem volt felhúzva. Beültem a vezető ülésre Tiff pedig mellettem ült és mindketten csak bámultunk a kocsira.
- El sem hiszem- mondtam.
- Ez tényleg szép, jól néz ki- mondta Tiff, majd kényelembe helyezte maját az anyósülésen.
Be akartam rakni a kulcsot, hogy elindíthassam, amikor valami közvetlenül a kulcslyukhoz volt téve. Egy lap volt.
Leszedtem onnan majd olvasni kezdtem.
Kedves Sunday!
Amikor ezt olvasod, nem tudom, hogy épp haragudni fogsz-e rám, sajnos a jövőt nem látom.
Szóval csak annyi, hogy boldog szülinapot, és nézz be az új autód kesztyűtartójába.
Szeretettel Adam.
- Ezt nézd meg- adtam oda Tiffnek majd a kesztyűtartóba nyúltam. Egy szép dobozka volt ott, benne egy nyaklánc egy nagyon szép medállal. Bele volt gravírozva, hogy Boldog szülinapot Sunday, gyönyörű betűkkel. Azt is Tiff kezébe raktam.
- Na, erre mégis mit lépjek?- kérdeztem.
- Hű, ha! Ez már durva, szóval szerintem ő nem haragszik.
- Hát izé- dadogtam.- Az nekem is leesett.
- Még a szülinapodat sem felejtette el, ritka az ilyen pasi.
- Szerintem a kereskedésben leesett neki, hogy szülinapom van.
- Hát, különösebb hozzáfűzni valóm nincs, csak annyi, hogy Boldog szülinapot Sun. Bár lenne egy kérdésem is, ami barátságunk kezdete óta őrlődik bennem.
- Ki vele- mosolyodtam el.
- Ha a neved Sunday Sara Parker…
- Igen.
- És annyira gyűlölöd, hogy a neved Sunday.
- Igen.
- Akkor miért nem szólíthatlak mától Sara-nak?
- Csak- bólintottam, majd beindítottam a kocsit. 

Képzeljetek az 'I love you' helyére egy 'Boldog szülinapot Sunday' feliratot :)

Kicsit rövid lett és tudom, hogy sokat késve jött a friss. Kicsit változtattam  hogy színessel írom a címet meg az én kis szövegem a végére kerül, de csak a kinézet érdekében. Remélem tetszett és köszönöm, az előző komikat nagyon jól estek

4 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Nagyon jó volt maga a fejezet, nekem nagyon tetszett. Nekem most már egyre biztosabbá válik, hogy Adam is beleszeret Sunba.
    Csak egy valamit mondok jó szándékkal: Figyelj a mondateleji szavak nagy kezdőbetűvel való írására! :)
    Különben nagyon jó, tetszik! :)
    Nyomok még egy pipát is! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy tetszett.
      Adamnél egyre biztosabbá válik:)
      A hibákat kijavítottam, köszönöm, hogy szóltál:)
      Domi~

      Törlés
  2. Szia! :D
    Ez nagyon cuki volt :D komolyan Adam a kedvencem nagyon aranyos pasi :D és a nyaklánc nagyon romantikus :D
    kíváncsi vagyok, erre mit lép Sun :D
    puszi
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szia 'drága kedves' Domikám. :DD
    Nézz be hozzánk, mert van neked egy kis meglepink. De, hogy mi az, az Top Secret. :D
    Pusszancs
    Nia&Mona.^^

    VálaszTörlés