2012. november 3., szombat

Jeges Kaland 7. fejezet

Sziasztok!

Először is nagyon szépen meg szeretném köszönni mindenkinek aki időt fordított és hozzászólt az előző fejezethez. Másodszor bocsánat, ha a friss kései, mivel kérdezte valaki, hogy mikor lesz és szerda, csütörtök környékét mondtam, de nem akartam eltérni a megszokottól így ma hoztam. Harmadszor pedig csak be akartam jelenteni, hogy új blogot kezdtem, immár a negyediket. Randiztam egy sztárral címmel rendelkezik  és szeretném ha megismernétek ezt az oldalamat is. Bátran szólj hozzá, mert ha nem lesz közkívánat a blogra, nem folytatom. Jó olvasást és kellemes hétvégét. 

Aljas gazember vagyok, nem kell megismételni még egyszer 7. rész

Néhány perc múlva Adam lépett be a konyhába. Könnyeimet már nem tudtam letörölni.
- Hé, Sun? Miért sírsz?- kérdezte majd mellém állt és megfogta a vállamat.
- Tudod, beszéltem anyuval- mi a fenét hazudjak?- És néhány perce a barátom visszahívott a te telefonodon és szakított velem.
- Sajnálom. Most egy cipőben járunk- mondta, majd barátilag magához ölelt és kisétált, vissza Tiff mellé.
- Az ajtóban megálltam, kíváncsi voltam Adam elmondja-e Tiff-nek, hogy mi történt.
- Mi történt?- tette fel Tiffany azonnal a kérdést Admanek.
- Szegény Sunnal szakított a barátja telefonon- mondta Adam majd lenézett.
- Komolyan?- színészkedett meglepettséget pocsékul Tiff, majd felém nézett. Ekkor kisétáltam hozzájuk.
- Felmegyek és lepihenek, ha nem gond- mondtam majd elindultam a lépcső felé.
- Menj csak- mondta Adam majd újabb kortyot ivott a kakaójából.
- Felmegyek, megvigasztalom Sundayt- mondta Tiff, még mindig pocsékul játszva a megérő szerepét. Ekkor a szobába mentem és gyorsan az ágyra ültem. Tiff nem sokkal utánam lépett be és leült mellém az ágyra.
- Aljas gazember- mondta minden további hozzászólás nélkül.
- Mit tehettem volna, Adam meglátta, hogy sírok. Amúgy meg ő az aljas. Esze ágába sem volt elárulni nekünk, hogy ő azért megy New Yorkba, hogy kibéküljön az ő tündéri ex- barátnőjével- mondtam idegesen, bár szerintem ezt jól lepleztem.
- Úgy vélem, hogy két nap ismeretség során nem tartozik neked magyarázattal- mondta Tiffany, és valami miatt úgy éreztem igaza van.
- Tetszik nekem, és szerettem volna jobban megismerni
- Kit szerettél volna jobban megismerni?- tette fel a kérdést Adam, amikor kopogás nélkül lépett be a szobánkba.
- Nem ismered a kopogást?- tette fel a kérdést Tiff.
- Csak gondoltam bekukkantok. Válaszolsz a kérdésemre Sun?
- Hát a barátomat, bocsánat az ex-barátomat. Nem rég jöttünk össze és szettem volna jobban megismerni.
- Te ismerted Tiff?- kérdezte Adam, mintha érdekelné, bár nem szívesem beszélek neki a kitalált pasimról.
- Gazember- súgta oldalra fordítva fejét, a fülembe Tiff.- Igen, nagyon helyes srác, az a tipikus szőkeherceg.
- Köszönöm- tátogtam el ezt a szót Tiffany felé.
- 4-kor megy egy másik gép New Yorkba, mehetünk azzal, és akkor hamarabb beszélhetsz majd a barátoddal. Hogy is hívják?
- John!
- Mark- mondtuk a két nevet teljesen egyszerre. Én előre a John név mellett döntöttem, erre Tiff meg bedobja a Mark nevet.
- John Mark Castle- mondtam.
- Köze van a népszerű tv-soraszathoz, a Castlehöz?- kérdezte Adam.
- Nem, nincs- vágtam rá, majd felálltam.- Felőlem már most indulhatunk a reptérre.
- Nem korai még egy kicsit?- kérdezte Tiff.
- Végül is csak annyi, hogy szólok Elizabethnek, hogy jöjjön és mehetünk is.
- Ki az az Elizabeth?- kérdezte Tiff.
- Hosszú történet- mondtam, majd Adamra mosolyogtam.
- Akkor ti addig pakoljátok össze a cuccaitokat- ekkor mind a ketten idegesen néztük Adamet.- Tudom, tudom, nincsenek cuccaitok- motyogta válaszként, majd lement.
- Nagy bajban vagy Sunday- mondta Tiffany mihelyst Adam bezárta az ajtót.
- Szerintem így rengeteg esélyem van nála, talán még egy csókot is lophatok majd.
- Mégis hogyan?- kérdezte.
- Az első felénk közeledő 17 évesnél megcsókolom, majd azt mondom az volt John.
- Nagyon aljas dolog, és ha kiderül, örökre megutál.
- Igaz… Bár már csak azért is meg fog utálni, mert nem létezik John Mark- mondtam és tényleg elgondolkoztam. Tudom, hogy óriási hülyeséget csináltam 10 perccel ezelőtt. De nézzük a jó oldalát, egy nappal hamarabb hazamegyek… és… Nem, nincsen több jó oldal. Csak ennyit tudok mondani.
- Akkor miért tetted?- kérdezett Tiff és bevallom nem tudtam válaszolni. Vagy legalább is nehezen.
- Ha én lennél az, az árva kislány, akit megtaláltak egy szerencsétlen esés után, ha én lennék, akit a világ leghelyesebb dokija ellátott és még csak egy randim sem volt vele, akkor én lennék a lúzer. De így az alábbiakra az egyetlen okom, hogy a nyaralás ideje alatt a barátom otthon várt rám- nehéz volt összeszedni ezeket a dolgokat, de sikerült, és mind igaz volt.
- Furcsa döntés, és talán csak egy dolog miatt nem lepődök meg… Túl jól ismerlek- mondta Tiff válaszként, majd megöleltük egymást és elindultunk a rendelő felé, a földszintre. Lassan le a csigalépcsőn.
Adam az asztala mellett állt és írogatott, gondolom a betegeit rendezte le.
- Mehetünk?- kérdezte, majd lassan felénk fordult.
- Igen. Liza?- kérdeztem, mivel feltűnt, hogy nincs itt.
- Itt vagyok- mondta egyből a kislány, aki aranyosan, de rengeteg rétegbe volt felöltözve.
- Milyenek az órák?- kérdeztem, a sí tanfolyamra célozva.
- Imádom. Bár párszor kiment a bokám, de örülök, hogy végre New York az úti cél és nem a hegy alja.
- Rendben. Induljatok ki, a taxi már vár- mondta Adam, majd elindultunk én Liza és Tiff a taxi felé.
Adam néhány perc múlva jött, és előre ült be. Majd 45 perc autóút után megpillantottuk a repteret. 

Igen, tudom, hogy ez a Ferihegy ˇ-ˇ
Remélem tetszett! Kaphatok pár komit? 

By:Domi

12 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Tyűha ez azért nem volt semmi Suntól ... elég durva volt, szerintem, de okés, értem ki kellett magyaráznia és ez jutott eszébe, de akkor is :D
    Adamet most nem értem jóban lett Tiff-el? és tényleg ki akar békülni az exével? :D
    na mindegy :D várom a kövit :D
    puszi<3
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is köszönöm szépen, hogy komizol!:):)
      Annak nagyon örülök, hogy tetszik. Valójában Tiff olyan vicces fazon! :D Nagyon hálás Adamnek, hogy befogadta őket és barátok, jó a kapcsolatuk... /barátilag:)/ Hát, igen ... Adam tényleg szerette azt a lányt, de ez egy kacifántos fonal ez a kibékülés, a következő részekből kiderül! :):) Domi

      Törlés
  2. Szia!
    Huhúú... nem találok szavakat :D
    Siess a kövivel, nagyon jó rész volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik! :):) Próbálkok sietni, de általában hetente van, de ha mondjuk összejön 8 komi talán hamarabb. :) Domi

      ui.: Ez a 8 olyan hasráütés volt, végül is, ha sok pipa meg komi lesz! :)

      Törlés
  3. Szia!

    Ez jó volt! Inkább nagyon jó volt!
    Huhh, ez érdekes. Adam észreveszi, hogy Sun sír, és kitalálnak valami hazugságot. Nem volt szép tőle, de csatlakozom Lilyhez, érthető, hogy valahogy ki kellett magyarázni. Nem mondhatta a szemébe, hogy "Adam szerelmes vagyok beléd!". Most, hogy már a reptéren vannak, mi lesz ebből? Mert az azért csúnya lenne, ha többet nem találkozna vagy beszélne Adammal Sun.
    Nagyon várom a kövit, kíváncsi lettem! :)
    Puszi: Rekaa888

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. UI.: (bocsánat elfelejtettem írni) mit szólnál egy cseréhez az új blogoddal, és a másikakkal, amik eddig megvoltak?
      Még 1x bocsi
      Puszi

      Törlés
    2. Szia! Örülök, hogy tetszett. teljesen igazad van a síros dologgal :DD Megpróbálok mindig izgalmasat csinálni, hamarosan hozom a folytatását! :):) A cserékre nálad válaszoltam!

      Törlés
    3. Szia!
      Megérkezett nálam az új fejezet, és kíváncsi lennék a véleményedre!
      Puszi: Rekaa888

      Törlés
  4. Szia! Tetszik a törid, nagyon jól írsz. Grat! :) Érdekelne egy linkcsere? http://bloodymoonbymeli.blogspot.hu/ Légyszi, nálam válaszolj.
    Puszi:
    Meli Moon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, hogy írsz, örülök, hogy tetszik és válaszolok!
      :):)

      Törlés
  5. Szia!
    Jeleztél a chatemben, hát itt vagyok. Mivel Taylor Lautner az egyik kedvenc emberem, valamelyest nyert ügyed van nálam, ha őt kell elképzelne Adamként. :-)) Ha gondolod, cserélhetnénk linket :-)
    Nálam válaszolj, légyszíves ugyanúgy a chatben.

    Köszönöm
    NoraOak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hellóka NoraOak!

      Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a történet, nyugodtan olvasd! XDD
      A cserére pedig válaszoltam!
      Domi

      Törlés