2013. július 30., kedd

Díj! (Már nem tudom hányadik, de inkább nem számolom.)

Köszönöm a díjat J.CS..:)



A feladat : 
Írj 10 dolgot magadról ;
Válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, ;
Tegyél fel 10 kérdést;
Küld tovább 10 blognak a díjat;

10 dolog rólam:
Igazándiból van egy menüpont amiben több mint 10 dolgot tudhattok meg rólam, nem írom ki ide megint azokat. Katt a Rólam neked menüpontra!!!

J.CS kérdései: 

1. Szavaztál már Az Álompasi Párbajon? 
Őszintén? Azt sem tudom mi az. *-*

2. Legutolsó könyv amit olvastál?
Leiner Laura - Szent Johanna Gimi - Egyedül

3. A történetben amit írsz ki a kedvenc karaktered?
Monday.

4. Miért?
Mert a valóságban a karaktere a példaképem.

5. Kapsz elég biztatást, kritikát a blogodhoz, hogy ösztönözzön?
Nem. :(

6. Mi a legnagyobb vágyad az életben amit mindenképpen elszeretnél érni?
Kék pipa a Twitteren. :)

7. Szereted a musical darabokat?
Színházról beszélünk? Életemben vagy 3-szor voltam színházban.
 De High School Musical-t megnéztem. :D

8. Untatlak mi? :)
Nem, egész jók a kérdéseid. 

9. Ha olvasod a blogom, ki a kedvenced?
Nem olvasom.

10. Ha nem olvasod.. Miért nem olvasod??! :))
Háát... Amikor megkaptam a díjat és írtál nekem akkor hallottam először a blogodról. 

Tudom, hogy ez nagyon sablon lesz, de nagyon imádok díjat kapni viszont míg kikeresek 10 (!!!) olyan embert aki még nem kapta meg az nagyon nehéz.
 Így megragadva a lehetőséget NEKED küldöm, kedves olvasóm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése