2013. július 13., szombat

Jeges Kaland - 30. fejezet

☼Mindenre fény derül☼

- Hé! Add vissza a telefonom- szólt utánam. Megpróbált volna utána nyúlni, de nem sikerült, túl erőtlen volt hozzá. 
- Amanda Bynes szúrt le?- kérdeztem kerek szemekkel, majd lezártam a telefont és visszatettem a kis asztalkára.
- Ismered?- kérdezte, én ezt igennek vettem. 
- Adam volt barátnője. Volt egy kis közös történetünk. De, most te jössz. Mesélj el mindent. 
- Biztos mindent tudni akarsz?- kérdezte feszülten. 
- Igen- mondtam határozottan, de a gombóc ott volt a torkomban. 
- Minden úgy kezdődött, hogy nem találtalak...
"- Nem látta Sunday-t?- kérdeztem a pincért aki csak hülyének nézett és tovább ment. Kimentem a fő ajtón, ami az előcsarnokban vezetett a lépcső tetejére. 
Közelebb léptem a korláthoz a vörös szőnyegen és megtámaszkodtam. Kicsit szédültem, azért kerestelek. 
Ekkor egy szőke lány bukkant fel nem messze tőlem. 
- Keresel valakit- mondta, de nem kérdésnek szánta hanem kijelentésnek. 
- Sunday-t, nem láttad valahol?- kérdeztem, mire a lány kicsit közelebb sétált. 
- Ó, ő jól szórakozik. Szegény buta Sudnay, azt hitte, hogy az ő Isztambulban felkeresett ügyvéde előrébb jut mint az én New Yorki barátom. Adam már rég nem ül rácsok mögött. Én kihoztam onnan, és lássanak csodát- emelte fel a kezét amin egy távolról is méregdrága gyűrű csillogott a lámpafénybe- rájött, hogy engem szeret- a lány mintha mindent tudna. 
- Ki vagy te, hogy mások dolgába ütöd bele az orrodat?- kérdeztem  immár 1 méter távolságra a szőke lánytól. 
- Ó, hogy én ki vagyok? Amanda Bynes, vagyis akarom mondani hamarosan Amanda Dirty. 
- Adam sunday-t szereti, Sunday meg Admaet. Szóval bármi is történt kettőtök között amint Sunday visszamegy New Yorkba Adam rájön, hogy őt szereti- kiabáltam a lányra. 
- De mégis honnan tudná meg ezt az egészet Sunday? Nem lesz oka hazamenni, és ha mégis akad én gondoskodom róla, hogy valami itt tartsa. 
- Megnyugtatlak, hogy elmondom neki, hogy rögvest menjen haza- mondtam, majd sarkon akartam fordulni, de a lány elkapta a kezemet.
A háta mögül előhúzott egy kést, majd az oldalamba szúrta.
Egyszerűen lebénultam. A térdeimre zuhantam a fájdalomtól. A késhez tettem a kezemet, és a kezem megtelt vérrel. Erőt véve magamon kirántottam a kést az oldalamból és letettem a földre, majd könnyes szemekkel csak a földet bámultam és szorítottam az oldalam. Amanda felkapta  a kést. 
- Sunday-nak nincs oka velem vagy Adammel foglalkozni- mondta majd felnevetett és egyszerűen egy kézzel meglökött.  Erre én elvesztettem egyensúlyomat s lezuhantam a lépcsőn. Amikor éreztem, hogy annál nincs lejjebb, már elsötétült minden. Az utolsó amire emlékszem, hogy Amanda elsétált."- Monday a végén már zokogott és a könnyei után kapkodott. 
- Ez hihetetlen. El sem bírom hinni, hogy miattam fekszel itt- zokogtam. 
- Dehogy, nem miattad- nyugtatott a könnyei mögül. 
- Miatta szúrt le Amanda. Épp értem álltál ki amikor megtámadtak. Én annyira sajnálom Monday- nyöszörögtem, majd megfogtam a kezét. 


Death Star explosion | via Tumblr

Sziasztok! 
Nincs különösebb hozzáfűzni valóm. 
A következő rész : Kedd

Domi ☺☻☺☻

3 megjegyzés:

  1. Szia Domi!

    Ez egy érdekes rész volt, fény derült a részletekre. Nagyon sajnálom Mondayt, hiszen nem tett semmit, csak kiállt a barátja mellett. Amanda egy szörnyű nőszemély, szerintem Adam igazából nem is veszi feleségül, csak azért mondta, hogy Mondayt hergelje, de ha esetleg mégis eljegyezte volna, akkor sem lesz lehetősége elvenni, mert tuti fix, hogy ez a nő a börtönben fog csücsülni - legalábbis nagyon remélem.
    Várom a következő részt! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Mivel nem találtam más lehetőséget így ide írok neked! Tetszik a blogod, a történeted.. Szeretnék küldeni neked egy díjat! Valamint benne lennél egy cserében?? Kérlek nálam válaszolj! :) http://mindenfelejuce.blogspot.hu/

    Juce

    VálaszTörlés
  3. Szia Domi!

    Egy kis meglepi vár nálam! Puszi

    VálaszTörlés